Gå til innhold

hvordan skal jeg....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hus.... Vi hadde tenkt å kjøpe hus. til høsten. nå smalt vi bilen i en ulykke og trenger ikke bil. men er tvunget til og flytte innen august.. mannen vil kjøpe bil isteden nå.. og hva kan jeg si.. han som har inntekta her.. bare la han styre på om jeg må flytte frå han då må jeg bare det. eller.. hva kan jeg egentlig forlange av han eller burde kunne forvente.. at vi får oss bil men ikke har bosted? Økonomien støtter ikke to innkjøp av store dyre ting nå...

 

Anonym poster: 8db0d9be3af607c2760dd6c65e4a2068

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et hus koster da vitterlig mer enn en bil! Har dere ikke råd til en ny bil, har dere definitivt ikke råd til et hus. Uansett må du prate med mannen din.

 

Forøvrig rimelig surrete innleg!!

 

Anonym poster: 90b1050b366af1588272d64d2b6da2ee

Skrevet

Et hus koster da vitterlig mer enn en bil! Har dere ikke råd til en ny bil, har dere definitivt ikke råd til et hus. Uansett må du prate med mannen din.

 

Forøvrig rimelig surrete innleg!!

 

Anonym poster: 90b1050b366af1588272d64d2b6da2ee

 

beklager det. men mente at vi har ikke mulighet til begge deler nå

 

Anonym poster: 8db0d9be3af607c2760dd6c65e4a2068

Skrevet

Hæ??

 

Forstår heller ikke helt jeg, vil du ha både bil og hus eller bare hus? Et bilkjøp koster ikke brøkdelen av et hus, så med mindre det er fordi mannen din vil bruke egenkapitalen dere skulle brukt på huset til å kjøpe bil skjlnner jeg ikke helt problemet.. Forsto heller ikke hvorfor du pratet om hus først for så å snakke om å bli alene? Er det fordi han ikke gjør som du sier?

 

Få deg en jobb, kvinnemenneske, og lær deg å stå på egne ben. Du kan vel ikke leve med å være så usikker at du ikke vet om han går fra deg imorgen?

 

Anonym poster: 061953e6c1fef54fbfa4c3c39ce84f0f

Skrevet

Ok... vi har sammen planlagt å kjøpe hus til høsten. vi har spart endel allerede og har et hus i sikte. Så gikk bilen adundas i går og mannen vil nå ikke kjøpe hus. men bruke pengene på ny bil til 400 000 kr. som er alt vi har spart. jeg er meget fortvilet da vi klarer oss uten bil. men må ha et sted å bo. Ja frå og med etter sommeren 2013 er mannen den eneste i hus som har inntekt. det plager oss ikke. men jeg føler meg ikke snill ved å kreve noe. men om det blir bilkjøp isteden. så har vi garantert bare flaksjer om vi finner noe å leie uten å ta barnet frå barnehagen. jeg vil ikke vere idiotkjærring å forlange at han kjøper hus og ikke bil. men det gjør vondt å se konsekvensene. skal jeg ikke si noe. ? kan jeg si noe.? hvå ville dere gjort?

 

Anonym poster: 8db0d9be3af607c2760dd6c65e4a2068

Skrevet

Hvorfor må han ha bil til 400 000?

Hvis du har spart halvparten, så kan han i alle fall ikke bruke din del på bil om du ikke vil.

 

For øvrig så er det latterlig å bruke egenkapitalen på bil. Finnes andre måter å få til begge deler på!

 

Anonym poster: f0a31252a28e1438d60f8b010e693185

Skrevet

Man MÅ ikke ha bil til 400.000. Må vel være viktigere å komme seg inn på boligmarkedet. Biler er tapsprosjekt men hus er ofte profitt over tid.Kan han ikke kjøpe bil til 50000 og heller være litt fornuftig mtp fremtiden. leie er penger ut av vinduet.

Skrevet

Han har bestemt seg.... Hva kan jeg si da? Jeg må vel flytte frå han da. har nevnt det. men han tror ikke det vil bli så ille. Men kjenner jo flere her som har prøvd å leie noe i ett år men ikke funnet noe enda.. å jeg skal ta det med ro??? Huff.. Jeg klarer ikke være rolig mer...

 

Anonym poster: 8db0d9be3af607c2760dd6c65e4a2068

Gjest Antarctica
Skrevet

HAN har bestemt at du ikke skal ha et sted å bo fordi han vil bruke 200.000 av dine penger på en bil...?

Grow some balls, jente, og fortell han at denne type avgjørelser ikke er noe han kan ta aleine, og i alle fall ikke dersom du har deltatt i sparingen.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Å kjøpe bil til 400 000 når man egentlig ikke trenger bil er idioti.

Skrevet

Sukk.. synes han er veldig ego. Orker ikke krangle om det heller. for da er jeg jo bare dum som ikke ser at han vil ha kul guttebil " mine ord" jeg har halvparten av innlæring. di får han ikke bruke... de skal jeg bruke til og finne et sted for barna å bo så kan han få bo i bilen han kjøper.... er så sur i kveld og.. sorry at jeg blir litt hissig på skrivingen da.

 

Anonym poster: 8db0d9be3af607c2760dd6c65e4a2068

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg forstår meget godt at du er hissig.

Merkelig at mannen heller vil ha en dyr bil enn en familie?

Skrevet

Jeg forstår meget godt at du er hissig.

Merkelig at mannen heller vil ha en dyr bil enn en familie?

 

tror han innerst inne vet hva han gjør. men er for stolt til og si at han ikke vil ha familie likevel.. jeg vet ikke. Jeg har fått mange varsel lampe siden jul.. :-(

 

Anonym poster: 8db0d9be3af607c2760dd6c65e4a2068

Gjest Antarctica
Skrevet

Da vet du vel svaret på disse spørsmålene sjøl. Og han velger bort dere, bryter avtaler og gjør noen sterkt umodne valg- nei, huff. Lykke til aleine, det er noen ganger mye bedre.

Skrevet

:-(

 

Anonym poster: 8db0d9be3af607c2760dd6c65e4a2068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...