Gå til innhold

Når vi er inne på hasjrøyking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet om ei som har røkt hasj i mange år. Har henne på instagram men kjenner henne ikke egentlig, bare vet hvem hun er. Hun var en "problem"-ungdom og ble i tenårene tvangsflyttet fra byen til et tettsted noen timer unna , pga sin omgangskrets og at moren "klarte ikke med henne". (Dette er kanskje 5-6 år siden.)

På instagram har hun mange ganger i det siste lagt ut bilde der hun tydelig røyker en joint, med en masse hashtags som har med dop å gjøre.

Det er ca 1 mnd siden sist hun la ut bilde der av seg med en joint. Nå har hun lagt ut bilde av sin gravidemage...

Jeg lurer på, er dette noe man bør tipse noen om? Eller vil det bli oppdaget av seg selv på svangerskapskontroller, regner liksom med at hun er i et slags "register" siden politiet var med på å tvangsflytte henne for noen år siden.. Hva tror dere? Blir jo litt bekymret kjenner jeg.

Anonym poster: 347972dd3a4539001bbf6a2033f89155

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne problemstillingen synes jeg var litt "eklere" enn den andre. Her har du tydeligvis en kommende mor som har behov for å vise frem misbruket sitt til andre. For meg vitner det om lavere intelligens å legge ut bilder av jointer og deretter gravidmage.

Jeg tror jeg ville tipset bv i dette tilfellet...

Anonym poster: 09527a300e1e90ef3fbc2f27d75da837

Skrevet

Bildene kan jo være gamle. Eller så synes jeg at det passet seg med en "hasj-tag" med akkurat dette temaet;))

Anonym poster: 3f9008421ebe6ac78c2e78ed75aabb91

Skrevet

Hun fjernet forresten alle bildene av røykingen før hun la ut gravid-bildet da. Men det er vel fordi hun skjønner at det ikke tar seg veldig godt ut med begge deler... Kjenner jeg tviler liksom litt på at hun har sluttet med alt sånt helt "akutt" nå, når hun har holdt på så lenge. Ja, har lyst å tipse de egentlig... HI

Skrevet

Er ikke gamle bilder nei. Hun legger ut mye bilder av seg selv, så alle får med seg når hun er hos frisøren osv, så man ser at det er med den nye hårfargen at hun røyker osv.. HI

Skrevet

Flere? Hva gjør jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...