Gå til innhold

3D ultralyd på Lysaker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit i morgen! Er da 26+5..

Noen med erfaring derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd, har vært der i alle tre svangerskapene.

Super hyggelig fyr, og stor skjerm du får fulgt med på. Og god skinnsofa til de som eventuelt er med deg :)

 

Han er også veldig greit hvis man får dårlige bilder. Det skjedde en gang hos meg, og da ba han meg om å dra bort på Narvesen for å drikke en brus og spise en sjokolade. Kom tilbake igjen etter en halvtime, og da var det action.

 

Kos deg, det er veldig hyggelig der.

Skrevet

Vi har vært der to ganger,og er kjempefornøyd!!

Skrevet

Så bra!! Gleder oss masse! :)

Skrevet

Var der i oktober. Kjempehyggelig fyr! Helt supert

Skrevet

Vi storkoste oss :-) fantastisk opplevelse!

Skrevet

Hvor bestiller man time der? Har de nettside?

 

Vi har vært på Majorstua klinikken de to første gangene og har vært fornøyd. Men kan jo prøve noe nytt =)

Skrevet

Bestill på nettet:www.ultralydklinikken.no

 

Kan sikkert ringe de også hvis du heller vil det

 

Skrevet

Du kommer ikke til å angre! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...