HokusPokus1 Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Skal dit i morgen! Er da 26+5.. Noen med erfaring derfra?
Gjest Kira Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Jeg er veldig fornøyd, har vært der i alle tre svangerskapene. Super hyggelig fyr, og stor skjerm du får fulgt med på. Og god skinnsofa til de som eventuelt er med deg Han er også veldig greit hvis man får dårlige bilder. Det skjedde en gang hos meg, og da ba han meg om å dra bort på Narvesen for å drikke en brus og spise en sjokolade. Kom tilbake igjen etter en halvtime, og da var det action. Kos deg, det er veldig hyggelig der.
Cammie82 Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Vi har vært der to ganger,og er kjempefornøyd!!
Ingunn89 Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Var der i oktober. Kjempehyggelig fyr! Helt supert
HokusPokus1 Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2013 Vi storkoste oss :-) fantastisk opplevelse!
Snupi27 Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Hvor bestiller man time der? Har de nettside? Vi har vært på Majorstua klinikken de to første gangene og har vært fornøyd. Men kan jo prøve noe nytt =)
Cammie82 Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Bestill på nettet:www.ultralydklinikken.no Kan sikkert ringe de også hvis du heller vil det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå