Gå til innhold

Hva tenker dere på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, når dere er alene og har tid til å filosofere litt, eller i pauser og når dere skal sove? Mye rart man skal lure på. ;) jeg tenker mest på jobb og karriere nå for tiden, det er morsomt, og så bekymrer jeg meg om økonomi og sparepenger. Tenker også mye på familien min. Positivt om dem da :). Enn dere?

 

Anonym poster: 4abaded89a248d0a356fa7417b4567cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mat mat mat.... altså all mat jeg ikke skal spise.. er noe dritt å være på slanker'n gitt.. ;)

 

Anonym poster: 60dcdc8407a8cc92a41449b1419b39ff

Skrevet

På når minste skal begynne å våkne feks bare to ganger i løpet av en natt. Og litt på krig og fred og sånt.

Skrevet

tenker på for mye. Hvordan bf vil ha samvær, hva som er best for barnet, penger, familien, nytt sted å bo..

 

bekymrer meg så mye at jeg ikke får sove..

 

Anonym poster: d4e7b0a435d962af7c73e79d293937be

Skrevet

Tenker på praktiske ting, barna og det som opptar meg utenom: shopping, politikk og forhold mellom mann/kvinne.

Skrevet

Tenker på hvordan jeg skal skaffe meg en ny jobb.

 

Anonym poster: e136d25199086db78502f3884fef7c15

Skrevet

Hva og når jeg skal spise neste gang. Og hvor lekker jeg skal bli til sommeren når jeg har blitt "så tynn" :)

Skrevet

Hva dib-damene gjør.. haha, nei

 

Nei, som regel er det økonomi, firma, fremtidsplaner, MAT, film-serier o.l :)

Skrevet

Om jeg klarer å holde ut lenger med en vinglete og ustabil mann..

 

Anonym poster: 47964a470a322958d42f01dc585dcd17

Skrevet

At jeg vil ha nytt hus! Helst igår! :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...