Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Små barn som krangler halve dagen, irettesettelse av minste hundre ganger om dagen når han gjør sine fantestunt, begge vil at mamma skal komme og leke med dem hver for seg hver gang de skal leke. Hente ditt, hente datt, tørke i ræva, skifte bleier, er hvileløs ryddemaskin på autopilot, stresset av tanken på alt jeg skulle ha gjort, har en fysisk smertefull sykdom som suger all energi og alene med dem. Flere som har/ har hatt det sånn? Anonym poster: c5d705674d57208b72941cead6a74e02
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Nei, heldigvis har jeg det ikke sånn. Anonym poster: 3a80fec78255f357f6077e9972b78eee
Elsker livet Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Har heldigvis ingen smertefull fysisk sykdom, så da går alt så mye bedre. Er dessuten vant med å ha barna hjemme. De har ikke det store behovet for å leke med meg, og mannen er som oftest hjemme store deler av helga. Føler med deg. Kan dere komme dere ut av huset fra morgenen? Hjelper ofte på å redusere konflikter mellom barna her i huset.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Åh, jeg kan så relatere!! Og jeg har en fysisk smertefull sykdom.. OG mannen min har ME og orker ikke så mye. " godt med helg" sier de fleste. Ikke alltid enig:( Klem til deg:) Anonym poster: c70eb75a0b8710b855681e1cfd87fba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå