Gå til innhold

Hva er greia egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, du kan ikke klage over en slitsom graviditet for stakkars tanta mi som ikke kan få barn.

Nei, du kan ikke klage over svigermor, for stakkars mannen min har ingen mor lengre.

Nei, du kan ikke si noe positivt om en bruker her, for jeg blir jo ikke nevnt.

Hva er greia med dette egentlig?

Typisk kjerringmentalitet!

Anonym poster: 96908fb6cc4098f21ad7a414dcf8a403

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du kan ikke klage over en slitsom graviditet for stakkars tanta mi som ikke kan få barn.

Nei, du kan ikke klage over svigermor, for stakkars mannen min har ingen mor lengre.

Nei, du kan ikke si noe positivt om en bruker her, for jeg blir jo ikke nevnt.

Hva er greia med dette egentlig?

Typisk kjerringmentalitet!

Anonym poster: 96908fb6cc4098f21ad7a414dcf8a403

Nei, det er ikke lov å klage, vettu. På noe.

Men det er jo ikke lov til å ha det bra heller, har jeg forstått. Har du veloppdratte unger, god økonomi, snille foreldre og en mann som- gud forby- prioriterer familien sin og er snill og grei, så må du for all del ikke skryte av det heller.

You just can't win! ;)

Skrevet

Helt enig! Verste jeg leser her inne er sånne martyrsvar som "vær glad du har en mor å klage over du, min mor døde da jeg var ung" og lignende formuleringer. Da er du rimelig navlebeskuende.

Anonym poster: 2ba7b735221d03d9425ba13c5290bcfd

Skrevet

Det er alltid noen som har det verre. Og selv om det er typisk norsk å være best skal det være like typisk norsk å ikke skryte av seg selv. Du skal ikke tro du er noe vet du. Og dersom du tror du er noe må det jo bety at du mener at jeg ikke er noe, og det kan vi jo ikke ha noe av!

Det merkeligste er jo denne med at du ikke kan være misfornøyd med noe, fordi andre har det verre. Du får ikke lov til å være ulykkelig fordi du veier 10 kg for mye, for jeg veier nemlig 50 kg for mye. Følger vi samme mentaliteten kan jo ikke jeg heller være ulykkelig eller misfornøyd, for det finnes jo mennesker i verden som veier et halvt tonn...

Alt blir veldig forsterket inne på et forum som dette, jeg opplever det aldri like ille i virkeligheten ;)

Anonym poster: e7fc2ec7faf6a27fc27c2ae491071a55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...