Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Har Ice.net, og ringte i dag pga tregt nett. Fikk da beskjed om å slå av modemet og vente 10 min, slå det på igjen og så skulle det være ordnet. Dette var like før fem. Ventet litt mer enn ti min, og slo det på igjen, men nå hadde vi da gått fra tregt nett til intet nett! «Signal» og «connect» kampen blinker av og til, og vi har da ikke nett. Ice stengte kl fem, så nå er vi uten nett! Har slått det av og på sikkert seks ganger nå, tatt ut batteriet osv...vær så snill å hjelp meg noen? Går det an å nullstille modemet? Vil det hjelpe? Hva skjer da? Og hvordan gjør jeg det? Please at noen kan hjelpe meg :( Anonym poster: 5b1960f0b7bd6292e6dfd9c1c369b9ee
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Har Ice.net, og ringte i dag pga tregt nett. Fikk da beskjed om å slå av modemet og vente 10 min, slå det på igjen og så skulle det være ordnet. Dette var like før fem. Ventet litt mer enn ti min, og slo det på igjen, men nå hadde vi da gått fra tregt nett til intet nett! «Signal» og «connect» kampen blinker av og til, og vi har da ikke nett. Ice stengte kl fem, så nå er vi uten nett! Har slått det av og på sikkert seks ganger nå, tatt ut batteriet osv...vær så snill å hjelp meg noen? Går det an å nullstille modemet? Vil det hjelpe? Hva skjer da? Og hvordan gjør jeg det? Please at noen kan hjelpe meg :( Anonym poster: 5b1960f0b7bd6292e6dfd9c1c369b9ee Kampen=lampen Anonym poster: 5b1960f0b7bd6292e6dfd9c1c369b9ee
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Prøv og dra ut alle ledninger som har med internett tilkoblingene og gjøre restart pcen din kan også hjelpe til litt avogtil. Anonym poster: 8b4b25044461d4bd31c62afce92cbc5f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har tatt ut batteri pluss alle ledninger til modemet (er bare en strømledning pga det er mobilt nett fra ice). Funker ikke hjelper det å slå av pc da? Vi har to mobiler, en pc og en ipad, ingen kommer seg på nett, må vi slå av alt da? Tusen takk for svar! Anonym poster: 5b1960f0b7bd6292e6dfd9c1c369b9ee
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 prøv med pcen og se om du kommer innpå den da. Her i huset så er modemet ins på mannens sin pc, da nettet ikke fungerer må han restarte sin pc så virker det. Er verdt et forsøk, kan jo og hende nettet er nede hos alle? har du kjenninger som har samme nett, kan du jo spørre om dems virker. Anonym poster: 8b4b25044461d4bd31c62afce92cbc5f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Kjenner ingen her med ice. Var (via mobil og mobilnett) inne på ice.net og feilsøkte for vårt postkodeområde, men de hadde ingen feil der... Anonym poster: 5b1960f0b7bd6292e6dfd9c1c369b9ee
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Flere? Anonym poster: 5b1960f0b7bd6292e6dfd9c1c369b9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå