Gå til innhold

Anonymitet, nick, gjenkjennelse, outing, stalking osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi velger jo selv hva vi legger ut, og det kan være vanskelig og tenke over at mange ulike innlegg tilsammen kan gi informasjon som passer på akkurat meg.. Så jeg burde kanskje oftere velge å være anonym. Men min største skrekk er at det blant moderatorene, som jo kan se nick (stemmer ikke det?) befinner seg et sinnsykt menneske som nådeløst samler info. Kan nettstedet forhindre det? De kan jo ikke det? Det virker som det meste foregår over nett, og da kan jo folk sitte på Ila og bli moderatorer!?

Bare lurer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NETTVETT, så går alt som regel veldig bra!

Skrevet

Akkurat den tanken har slått meg også, og er en av grunnene til at jeg ikke legger ut i det vide og det brede om hvordan jeg onanerer, størrelsen på utstyret til mannen min, psykiske lidelser innen familien og gud vet hva.

Kan skrive generelt om ting, og til dels utlevere meg selv litt, men er veldig forsiktig med hva jeg legger ut om andre og holder også de aller mest intime detaljene for meg selv. Dvs at ting jeg ikke vil noen skal vite om, de skriver jeg ikke om.

Hverken under nick eller som anonym.

Skrevet

Tja, det er kanskje mulig at de kan det, jeg vet ikke jeg.. Men jeg skriver alltid anonymt, og jeg lyver om små detaljer. F.eks alder på barn, hvor mange barn, kjønn, om det handler om meg eller noen andre, skriver om situasjonen.. ja, alt mulig for å anonymisere mest mulig!

Anonym poster: 76d0ad0737b3da922e37b7c163818a14

Gjest Morn du
Skrevet

Mener å ha lest en gang at å se nickene bak anonyme innlegg er en litt omfattende prosess. Mener det var Elin som skrev det.

Og det er jo sånn det bør være.

Skrevet

Nettvett er en bra ting å ha.. har fått vite aaaltfor mye om folk jeg vet hvem er her inne.. og ikke bare om de selv heller, men om hele slekta å..

Anonym poster: 6485101559bdf3d1b3b0907c5e9aedd2

Skrevet

Jeg trur man må slappe litt av også. Jeg har vært her inne i mange, mange år og er ei av de som blitt utkjelt enkelte ganger for min åpenhet. Men likevel så vet ikke folk halvparten av det dem trur dem vet om meg/oss, og har fortsatt til gode å få noen galning etter meg. Kan ikke for mitt bare liv skjønne hva noen skulle kunna skade oss på av den infoen jeg lagt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...