Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Hva slags basis varer pleier du og ha i fryser, kjøleskap og kjøkkenskap?? Anonym poster: 625ddcf5aa825bb0da65bbaca8525d6f
TPK Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Pasta, ris, frosne rundstykker, tortilla-lefser, div. Toroposer, nudler, div. hermetikk (hakkede tomater, mais, champignon, wokblanding, makrell i tomat, leverpostei, tacosaus). Frysen er full av frossen fisk, fiskepinner, fiskekaker, kjøttkaker, kjøttdeig, hjemmelagede rundstykker, bær, rester av forskjellige gryteretter (nok til 1 person). Av grønt har vi løk, rødløk og hvitløk om holder seg lenge. Poteter er også ganske holdbart. I skapet har jeg mel, tørrgjær,bakepulver o.l som trengs for å bake det meste.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 i skapet: krydder, mel, gjær, buljong, pasta, lasagneplater, griljermel, potetmel, bakepulver, kakaopulver, diverse frø, kaffe. Fryser: ikke noe fast, men pleier å ha spinat og erter der. Og gjerne et hjemmenbakt brød. I kjøleskapet har jeg alltid løk, hvitløk, egg og gulrøtter i tillegg til det andre jeg skal lage den uka. Anonym poster: d3edbe93600e53dcce25271f07c7f63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå