Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Denne gangen kan vi ta en annen vri, og ta årets nick Hvem er årets skravler? Hvem er årets kranger? Hvem er årets snakkis? Hvem er årets hyggeligste? Hvem er årets morsomste? Hvem er årets sinteste? Og til slutt den gjeveste prisen; hvem er årets person 2012? Anonym poster: 68c5aceab2c5c257b90cadbe3370fcbd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Hvem bryr seg? er bare slemt Anonym poster: a74cd1db3d0c73a6017bda8b14e13c88
Koala *g07* Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Da må man ha hengt voldsomt mye her inne, og på de forskjellige forumene. Er jo alltid noen som er mer aktive og peker seg mer ut. Så svaret sier seg vel selv?!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Hvem bryr seg? er bare slemt Anonym poster: a74cd1db3d0c73a6017bda8b14e13c88 Helt enig. Dette er høyst unødvendig Anonym poster: ef6206422030d1f8446940a8a20a10e4
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Fatter ikke hva som er så spennende med dette jeg, eller hvordan folk greier å huske så mye om enkeltnick at de greier svare på dette. Anonym poster: 1050ce7169e5ba56ed11df2ba2ef41e5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Denne var jo ikke slem i det hele tatt, bare hyggelige spørsmål her. Mine svar er; Hvem er årets skravler? Februarpris2013 Hvem er årets kranger? Sug Lut Hvem er årets snakkis? Bitthen Hvem er årets hyggeligste? Kira Bjeffer Hvem er årets morsomste? Juliea Hvem er årets sinteste? Pashla Og til slutt den gjeveste prisen; hvem er årets person 2012? Bondejenta Anonym poster: b28bec48d5400b5c6b4620e13d963b14
what a drittkjerring Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Denne gangen kan vi ta en annen vri, og ta årets nick Hvem er årets skravler? Ellen-propellen(henger ikke hun en del på skravle?) Hvem er årets kranger? Anna Hvem er årets snakkis? Juliea, Februarprins og Elsker Livet Hvem er årets hyggeligste? Juliea, med mange andre! Hvem er årets morsomste? Sug Lut og Vicky. Føler mange andre fortjener den også! Hvem er årets sinteste? Anna Og til slutt den gjeveste prisen; hvem er årets person 2012? Den er så viktig at jeg må tygge på den en stund til..tillater ingen forhastede slutninger! Anonym poster: 68c5aceab2c5c257b90cadbe3370fcbd
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Dessuten er det jo flere som har forskjellige nick herinne, og som sikkert stemmer seg selv fram i sånn "kåringer". Oppmerksomhetssyke dibbere med flere personligheter :-P
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #9 Skrevet 25. januar 2013 Sug lut.. det er hun jeg i allefall har lagt mest merke til her inne. siden det var en periode hvor det florerte av tråder om henne og de var det ikke mulig å unngå å se. men hun tror jeg er den som bør få årets pris. mye bra humor, diskusjoner, "prater fra levra". og har et godt hjerte. Anonym poster: 7e5bc164328cb1caade7d59952edb68d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #10 Skrevet 25. januar 2013 Dessuten er det jo flere som har forskjellige nick herinne, og som sikkert stemmer seg selv fram i sånn "kåringer". Oppmerksomhetssyke dibbere med flere personligheter :-P Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å klikke deg inn på sånne tråder når du alltid bare har negative kommentarer. Hvis de irriterer deg så mye, så hold deg heller unna! Anonym poster: 68c5aceab2c5c257b90cadbe3370fcbd
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. januar 2013 #11 Skrevet 25. januar 2013 Dessuten er det jo flere som har forskjellige nick herinne, og som sikkert stemmer seg selv fram i sånn "kåringer". Oppmerksomhetssyke dibbere med flere personligheter :-P Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å klikke deg inn på sånne tråder når du alltid bare har negative kommentarer. Hvis de irriterer deg så mye, så hold deg heller unna! Anonym poster: 68c5aceab2c5c257b90cadbe3370fcbd Har jeg alltid bare negative kommentarer? Jeg skriver da ikke noen plass at disse trådene irriterer meg, men jeg opplyser om at mange har flere nick. Har skjønt for lenge siden at enkelte "stemmer" sine andre nick i slike tråder.
marsgutt 2013 Skrevet 25. januar 2013 #12 Skrevet 25. januar 2013 Denne gangen kan vi ta en annen vri, og ta årets nick Hvem er årets skravler? Hvem er årets kranger? Hvem er årets snakkis? Hvem er årets hyggeligste? Hvem er årets morsomste? Hvem er årets sinteste? Og til slutt den gjeveste prisen; hvem er årets person 2012? Anonym poster: 68c5aceab2c5c257b90cadbe3370fcbd Hvem er årets skravler? februarprins Hvem er årets krangler? husker ikke nicket. M, noe. hun har vell slettet seg. Hvem er årets snakkis? sug lut, februarprins, elsker livet. må dele den. Hvem er årets hyggeligste? 1G+1G Hvem er årets morsomste? vicky p Hvem er årets sinteste? opp til flere
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 25. januar 2013 #13 Skrevet 25. januar 2013 Denne gangen kan vi ta en annen vri, og ta årets nick Hvem er årets skravler? Februarprins Hvem er årets kranger? Anonym Hvem er årets snakkis? Delt 1.plass på Elsker Livet og Juliea Hvem er årets hyggeligste? Lykke Fryd Hvem er årets morsomste? Vicky P Hvem er årets sinteste? Miip (vet ikke heelt hvorfor, bare ser for meg henne som en streng dame ) Og til slutt den gjeveste prisen; hvem er årets person 2012? Barn&Engler Anonym poster: 68c5aceab2c5c257b90cadbe3370fcbd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #14 Skrevet 25. januar 2013 Gud så lei jeg er av de her nick trådene som skriker "si meg, si meg, si meg". Alltid de samme nickene som går igjen. Vet ikke om dere har lagt merke til det, men det finnes maaaange flere nick her inne enn Juliea, Pashla, sug lut, februarprins 2013, vicky P, elsker livet. Stemmer for at dere får dere et eget forum som dere kan "digge" dere selv og hverandre så mye dere orker i. De trådene er bare pinlige Anonym poster: 8bf63b8ae6b8ef31153962e8ff5f7e2a
Gjest meg mamma? Skrevet 25. januar 2013 #15 Skrevet 25. januar 2013 Denne gangen kan vi ta en annen vri, og ta årets nick Hvem er årets skravler? Februarprins Hvem er årets kranger? Anonym Hvem er årets snakkis? Delt 1.plass på Elsker Livet og Juliea Hvem er årets hyggeligste? Lykke Fryd Hvem er årets morsomste? Vicky P Hvem er årets sinteste? Miip (vet ikke heelt hvorfor, bare ser for meg henne som en streng dame ) Og til slutt den gjeveste prisen; hvem er årets person 2012? Barn&Engler Anonym poster: 68c5aceab2c5c257b90cadbe3370fcbd Kan noen fortelle meg hva vitsen med å bare kopiere ett innlegg uten og legge til egen tekst er? Ser flere som gjør det. Eller er det jeg som er helt blind som ikke skjønner poenget?
DotM Skrevet 25. januar 2013 #16 Skrevet 25. januar 2013 Denne gangen kan vi ta en annen vri, og ta årets nick Hvem er årets skravler? Februarprins Hvem er årets kranger? Anonym Hvem er årets snakkis? Delt 1.plass på Elsker Livet og Juliea Hvem er årets hyggeligste? Lykke Fryd Hvem er årets morsomste? Vicky P Hvem er årets sinteste? Miip (vet ikke heelt hvorfor, bare ser for meg henne som en streng dame ) Og til slutt den gjeveste prisen; hvem er årets person 2012? Barn&Engler Anonym poster: 68c5aceab2c5c257b90cadbe3370fcbd Kan noen fortelle meg hva vitsen med å bare kopiere ett innlegg uten og legge til egen tekst er? Ser flere som gjør det. Eller er det jeg som er helt blind som ikke skjønner poenget? De har kommentert inne i sitatet fra den de svarte
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 25. januar 2013 #17 Skrevet 25. januar 2013 Denne gangen kan vi ta en annen vri, og ta årets nick Hvem er årets skravler? Februarprins Hvem er årets kranger? Anonym Hvem er årets snakkis? Delt 1.plass på Elsker Livet og Juliea Hvem er årets hyggeligste? Lykke Fryd Hvem er årets morsomste? Vicky P Hvem er årets sinteste? Miip (vet ikke heelt hvorfor, bare ser for meg henne som en streng dame ) Og til slutt den gjeveste prisen; hvem er årets person 2012? Barn&Engler Anonym poster: 68c5aceab2c5c257b90cadbe3370fcbd Kan noen fortelle meg hva vitsen med å bare kopiere ett innlegg uten og legge til egen tekst er? Ser flere som gjør det. Eller er det jeg som er helt blind som ikke skjønner poenget? Hehe. Ser du ikke at jeg har lagt til nickene inni der?
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 25. januar 2013 #18 Skrevet 25. januar 2013 Gud så lei jeg er av de her nick trådene som skriker "si meg, si meg, si meg". Alltid de samme nickene som går igjen. Vet ikke om dere har lagt merke til det, men det finnes maaaange flere nick her inne enn Juliea, Pashla, sug lut, februarprins 2013, vicky P, elsker livet. Stemmer for at dere får dere et eget forum som dere kan "digge" dere selv og hverandre så mye dere orker i. De trådene er bare pinlige Anonym poster: 8bf63b8ae6b8ef31153962e8ff5f7e2a Det finnes selvsagt tusenvis av nick her inne, men de husker jo ikke jeg...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #19 Skrevet 25. januar 2013 Hoho, dette er morsomt! Hvem er årets skravler? Elsker livet - går det an å ha så mange innlegg på så kort tid? Hvem er årets kranger? Cat68 - uansett hva hun sier er det galt. Hvem er årets snakkis? Den går til alle julenickene som var umulig å skjønne hvem som gjemte seg bak Hvem er årets hyggeligste? Det er noen som alltid svarer pent etter min mening, og det er Lykke Fryd, FruHottentott og frk Nilsen Hvem er årets morsomste? Jeg ler så jeg triller av stolen noen ganger av de inne på krangle. Så må si krangle-jentene. Hvem er årets sinteste? LillaGorilla, tidligere Lilleva. Hun virker så streng Og til slutt den gjeveste prisen; hvem er årets person 2012? Den gjeveste prisen går til Vicky P. Anonym poster: b28bec48d5400b5c6b4620e13d963b14
Gjest meg mamma? Skrevet 25. januar 2013 #20 Skrevet 25. januar 2013 Denne gangen kan vi ta en annen vri, og ta årets nick Hvem er årets skravler? Februarprins Hvem er årets kranger? Anonym Hvem er årets snakkis? Delt 1.plass på Elsker Livet og Juliea Hvem er årets hyggeligste? Lykke Fryd Hvem er årets morsomste? Vicky P Hvem er årets sinteste? Miip (vet ikke heelt hvorfor, bare ser for meg henne som en streng dame ) Og til slutt den gjeveste prisen; hvem er årets person 2012? Barn&Engler Anonym poster: 68c5aceab2c5c257b90cadbe3370fcbd Kan noen fortelle meg hva vitsen med å bare kopiere ett innlegg uten og legge til egen tekst er? Ser flere som gjør det. Eller er det jeg som er helt blind som ikke skjønner poenget? De har kommentert inne i sitatet fra den de svarte Ok, da var det meg som var blind da
eliona Skrevet 25. januar 2013 #21 Skrevet 25. januar 2013 Jeg føler meg like rar hver gang jeg klikker meg inn på slike tråder men det er liksom som alle de dårlige reklamene på tv som du likevel bare MÅ se hver gang uansett.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. januar 2013 #22 Skrevet 25. januar 2013 Dere har enda ikke gått lei av slike tråder?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #23 Skrevet 25. januar 2013 Jeg føler meg like rar hver gang jeg klikker meg inn på slike tråder men det er liksom som alle de dårlige reklamene på tv som du likevel bare MÅ se hver gang uansett. Du er forresten på god vei opp på min hyggelig liste! Liker deg og hva du står for Anonym poster: b28bec48d5400b5c6b4620e13d963b14
Gjest meg mamma? Skrevet 25. januar 2013 #24 Skrevet 25. januar 2013 Denne gangen kan vi ta en annen vri, og ta årets nick Hvem er årets skravler? Februarprins Hvem er årets kranger? Anonym Hvem er årets snakkis? Delt 1.plass på Elsker Livet og Juliea Hvem er årets hyggeligste? Lykke Fryd Hvem er årets morsomste? Vicky P Hvem er årets sinteste? Miip (vet ikke heelt hvorfor, bare ser for meg henne som en streng dame ) Og til slutt den gjeveste prisen; hvem er årets person 2012? Barn&Engler Anonym poster: 68c5aceab2c5c257b90cadbe3370fcbd Kan noen fortelle meg hva vitsen med å bare kopiere ett innlegg uten og legge til egen tekst er? Ser flere som gjør det. Eller er det jeg som er helt blind som ikke skjønner poenget? Hehe. Ser du ikke at jeg har lagt til nickene inni der? Ehhh, jo ser det nå, sorry
eliona Skrevet 25. januar 2013 #25 Skrevet 25. januar 2013 Jeg føler meg like rar hver gang jeg klikker meg inn på slike tråder men det er liksom som alle de dårlige reklamene på tv som du likevel bare MÅ se hver gang uansett. Du er forresten på god vei opp på min hyggelig liste! Liker deg og hva du står for Anonym poster: b28bec48d5400b5c6b4620e13d963b14 Det var jo hyggelig sagt, bukker og neier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå