Neverstill Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 vurderer legoland i august.. enten danmark eller england... har aldri vært noen av stedene.. tips???
Neverstill Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #2 Skrevet 25. januar 2013 jøss, ingen som har vært i legoland? eller som har meninger om det..hehe:)
Elsker livet Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Har vært i legoland Danmark. Jeg vil råde deg til å reise utenom de verste turistsesongene. Har vært der både i de verste turistsesongen og ikke. Er skikkelig crowded og altfor lange køer til attraksjonene. Ellers er det veldig koselig for barn og voksne i alle aldre.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Har vært begge steder flere ganger. Den i Windsor er en god del mindre enn i Billund, så det er større sjanse for å rekke gjennom hele på en dag. I tillegg kan man bestille tid på attraksjonene for å slippe å stå i kø (oppdaget jeg langt uti vårt opphold), men det koster en del ekstra. Men digg å slippe køene da. Uansett generelt mye mindre køer i Windsor. Ville nok uansett valgt Danmark om jeg stod fritt. Har ikke vært der på tre år, så er jo mulig at man kan bestille tid til attraksjonene der også nå. I Windsor var jeg i sommer. Anonym poster: 6ac22468917f7f3ab0af3b638de75b89
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Vi var i Danmark i fjor i juli og vi var nok innstilt på å stå mye i kø og ble veldig positivt overrasket. Jeg syns de var veldig effektive når det gjaldt å få køen unna. Vi hadde riktignok ikke med noen store barn som kunne kjøre de største tingene, så mulig det var mer kø der. Legoland i England har jeg ikke vært i, så har ingen meninger om det Vi var forresten to dager i Danmark og en hadde nok vært litt lite... Anonym poster: a77854912448d0b7a3f0658cb2f61611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå