Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Det skal sies at jeg ikke har vært alene ute de siste 13 årene,og siden jeg er 100 % uføre, så har jeg minimalt med venner og arbeidskollegaer. Min aller beste venninde var min svigerinne, men de er nå skilt,og hun er flyttet,så hun har jeg også mistet. Foreldre og søsken har jeg ikke noe særlig kontakt med. Jeg har trives å være så mye alene, men jeg og mannen har hatt en tøff periode nå, noe jeg ikke ønsker å komme så mye mere inn på,men jeg er kommet så langt at jeg har ikke lyst til å være her lengre,og jeg er missunnelig på de som er alene, og kan gjøre som de vil...noe jeg ikke kan,derfor er jeg rastløs.....de vennene jeg hadde før, inkl x-svigerinne har stor jentefest i kveld....men ikke jeg da,de har gitt opp å spørre meg og det skjønner jeg veldig godt.... jaja, det var min fortvilelse og utblåsning, har ingen andre å snakke med... denne helgen skal vi ha barnefri,så får se hva som kommer ut av den..... Anonym poster: 5149a6c9d51b5a62f62ac7d5207b6369
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Hvorfor kan du ikke gå på denne festen? Anonym poster: dc31da80d391f2bd989abd84aace4362
Kliko Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Kan du ikke ringe de da? Si du har tatt deg noen øl, fikk lyst på en fest og hørte at de hadde det? Kan være de bare syns det er koselig at du kommer?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 joda, kan sikkert det, men tror det er en del der jeg ikke kjenner,og sånt liker jeg ikke så veldig...føler det er å trenge seg på. er vel heller det at det ikke er aksept fra mannen sin side, for sånt gjør vi jo bare ikke....begge sammen,eller ingen. uff, ser det ble et syteinnlegg det her, var ikke meningen det asså...er jo fredag.. HI Anonym poster: 5149a6c9d51b5a62f62ac7d5207b6369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå