mariabee Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Var på fjellet igår kveld og satte skoene mine utenfor døren her i borettslaget. Bor i andre etasje d er kun tre etasjer. I andre og tredje er d kun eldre og en grei familie til over gangen. Under er d kun utlendinger. Døren er låst om natten og i dag formiddag var skoene utenfor døren min vekk!!! ganske nye skitne fjellsko!!!! Satte de ikke inn fordi de skulle tørke litt...... Super lei meg... I våre 6 år her, så har d aldri blitt stjålet b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Det mest sansynlige er vel at de greie naboene over gangen har sett de møkkete skone og tenkt at det var noe som skulle kastes eller at ungene deres har vært litt "morsome". Du får spørre dem. Anonym poster: cdfca37d0ae866e645a9c460a483e0c5
LilleBamBam+EnTil Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Var på fjellet igår kveld og satte skoene mine utenfor døren her i borettslaget. Bor i andre etasje d er kun tre etasjer. I andre og tredje er d kun eldre og en grei familie til over gangen. Under er d kun utlendinger. Døren er låst om natten og i dag formiddag var skoene utenfor døren min vekk!!! ganske nye skitne fjellsko!!!! Satte de ikke inn fordi de skulle tørke litt...... Super lei meg... I våre 6 år her, så har d aldri blitt stjålet b Uff det var trist. Har opplevd å få stjålet mye da jeg bodde i borettslag. Kan du ikke henge opp en lapp og appelere til medmenneskeligheten? Kanskje noen får litt dårlig samvittighet?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Kjipt ja! Heng opp lapp og gjerne med bilde av dem/tilsvarende. Skriv på lappen at du blir glad hvis finneren kan sette de tilbake utenfor døren. Utlys "finnerlønn". Spør naboene, så blir det oppmerksomhet rundt det og du kan evt forhindre at "ny eier" får noen glede av å bruke dem. Anonym poster: 7e45a9bc11e61e9183e5e961feec42b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå