Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Funker det? Har noen muffinsformer i silikon som jeg tenkte jeg kunne bruke, for å lage små porsjonsstykker av brownies, litt mer barnevennlig kanskje.. Anonym poster: 88423c7de1cfcb59d11ed5522ebf040d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Tja, det pleier ikke å bli så godt som vanlig brownies eller vanlig muffins, men det går jo på en måte. Anonym poster: 4adb6af080fd02d0ade7f8b3d9785d3b
<3 2G <3 Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Bare stek litt kortere enn om du har den i hel form.
håpefull<3 Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Tror jeg hadde stekt i form og heller delt opp i mindre stykker, kun i frykt for at de ville blitt for tørre
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 De ble kjempebra! Akkurat passe saftige inni og perfekt størrelse for barna. Anbefales Anonym poster: 88423c7de1cfcb59d11ed5522ebf040d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå