Gå til innhold

Skal/skal ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste tenkt mye på forholdet mellom min mann og meg.

Vi bor sammen, deler seng, spiser mat sammen og snakker om dagligdagse ting. Det er stort sett det vi gjør. Sex eksisterer ikke, ikke kyss heller, nuss dersom jeg tar initiativet og det samme gjelder det med å si "elsker deg".

For meg kjennes det ut som om vi bare bor samme. Vi er som venner, nesten bestevenner.

Egentlig burde vi for vår del ha flyttet fra hverandre. Men vi har et barn som ville tatt det veldig ille opp, samtidig som vi ikke har økonomi til det.

Jeg er livredd for å forelske meg i en annen. Merker jo at enkelte av gutta på jobben gir meg litt unødvendig oppmerksomhet. Som feks. i dag hvor jeg gikk tidlig hjem, da fikk jeg en mail på privatmailen min med : god helg, håper du får det fint i helgen :-). Vedk. fikk denne adr. tidligere i uken da jeg en dag måtte komme senere og han da var den riktige til å be om hjelp med noe.

Hyggelig med litt oppmerksomhet, men jeg er livredd for å forelske meg. Jeg er ikke av den typen som er utro og har noen på si heller.

Tør ikke ta dette oppmed mannen for er livredd for å måtte flytte fra han. Begge vil vi komme til og slite Max økonomisk (noe vi allerede gjøri dag) og så er det jo selvsagt barnet vårt.

Hjelpe meg, hva gjør man egentlig?

Anonym poster: 7861cee127f687043c20c0b68a49be7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt og klag og gjør noe med det. gå til par terapi eller snakk sammen,vi vet ikke alt her inne

Anonym poster: c2640cb9c4ec583a99265c6cfcf7e8c3

Skrevet (endret)

Dere må jobbe med forholdet. Hva kan dere gjøre for å gjenoppta lidenskapen? De aller fleste må gjøre en ekstra innsats i perioder av livet for å opprettholde de spennende følelsene for hverandre.

Du kan også si til mannen din at du suger til deg komplimenter når du ikke får nok hjemme. Det er hyggelig med et kompliment, men syns man det er hyggeligere at andre gjør det enn mannen er man gjerne sulteforet hjemme.

Endret av Elsker livet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...