Gå til innhold

en ting jeg gleder meg mest til etter graviditet :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er at jeg ikke er overfølsom,Jeg griner av alt fortiden, spesielt filmer jeg elsker som jeg aldri griner av når jeg ikke er gravid, blant annet Never been kissed,Venner for livet og Anastasia,er bare søte filmer og ikke triste,så akkurat det ska bli så godt og få vekk etter graviditet er over :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Kan hende du blir verre etter fødsel. Jeg var ikke noe overfølsom under svangerskapet, men etterpå kan jeg gråte av den minste ting for alt er jo så trist og overomantisk ;)

Skrevet

Såpass ja hehe :) får håpe ikke det :)

Skrevet

Gleder meg til å kunne snu meg i senga uten å høres ut som en hval og at det går litt lettere enn det har gjort den siste tiden :P

Skrevet

Uff, jeg ble også fryktelig sippete etter fødselen.

Skrevet

Nett fått nr 3 og aldri før har barseltårene vært der som no... :-)

Skrevet

Såpass ja,blir spennende og se da:)

Skrevet

Haha kjenner meg igjen fra da jeg var gravid. Manne min spurte meg en dag hvorfor jeg gråt av alt for tiden og det klarte jeg såvidt å forklare hans mens jeg gråt HORMONER!

Skrevet

med første ble jeg overfølsom etter fødselen. tårene bare kommer, mye gledes tårer for de minste ting :)

Skrevet

Jeg gleder meg til å holde Nurket i armene mine og til å bli kjent med ham/henne ... også gleder jeg meg til å ta et glass bobliss (eneste alkoholen jeg savner) ... og til å spise rakfisk :D

Skrevet

Gleder mg til å handle babytøy:) Elsker å gjøre dt ;)

Skrevet

Bli kjent med jenta vår mest av alt :) Trille turer osv, og vise henne stolt frem :)

Skrevet

Jeg tar vel kaka som griner av DENNE tråden? Synes bare det var så godt å lese at jeg ikke er alene med min overfølsomhet!! Sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...