Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Jeg er ikke den som flyr til legen for den minste ting. Men når jeg leser på nettet så finner jeg alltid flere ulike svar på det jeg lurer på. Eks. har akkurat blitt frisk, hatt influensa siste uka. Leste på nett at man måtte kontakte lege ved mistanke om svineinfluensa i svangerskapet. Og leste at svineinfluensa og influensa bare måtte gå over av seg selv, gravid eller ikke. Og ang bakteriell vaginose. Jeg er sikker på at jeg har det og jeg er gravid i uke 35. Det står på nettet at dette skal behandles pga fare for for tidlig fødsel. Samtidig står det at man ikke trenger å behandles fordi det fjerner ikke risikoen for for tidlig fødsel når man først har fått det. Og jeg fikk et slag i magen før jul, da vurderte jeg å kontakte føden i frykt for skade på morkaka. Men da leste jeg at man skulle ta kontakt, OG at man ikke behøver det hvis man kjenner liv. (Er jo ikke morkaka som lager liv, og har den løsnet så er det for sent å kontakte føden når man ikke har kjent liv på en stund). De sier at babyen er godt polstret og det skal mye til for at morkaka løsner. Og at det er ekstremt vondt. Blir veldig usikker når man finner flere ulike svar på samme ting. Og hadde jeg snakket med to ulike leger hadde jeg sikkert fått ulike svar av de også. Anonym poster: ba6d644b06918d6f1792092e6be86207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå