ღTyrkiskPepperღ Skrevet 25. januar 2013 #26 Skrevet 25. januar 2013 Tusen strålende soler Der Gud gråter
Phlocs Skrevet 25. januar 2013 #27 Skrevet 25. januar 2013 The curious incident of the dog in the night-time
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #28 Skrevet 25. januar 2013 Brødrene Løvehjerte er nydelig =) Å vokse opp sammen med Harry, Hermione og Ron gjorde det utrolig rørende og nydelig når vi endelig kom til slutten. Men det er jo en hel serie... Ja, jeg slår et slag for at voksne godt kan lese bøker beregnet på barn. Hei, For hvilken alder anbefaler du Brødrene Løvehjerte? Den er kanskje for litt større barn? Anonym poster: cf448c2c18e15443bf8e977706bd3b3a
Gjest Antarctica Skrevet 25. januar 2013 #29 Skrevet 25. januar 2013 Brødrene Løvehjerte er nydelig =) Å vokse opp sammen med Harry, Hermione og Ron gjorde det utrolig rørende og nydelig når vi endelig kom til slutten. Men det er jo en hel serie... Ja, jeg slår et slag for at voksne godt kan lese bøker beregnet på barn. Hei, For hvilken alder anbefaler du Brødrene Løvehjerte? Den er kanskje for litt større barn? Anonym poster: cf448c2c18e15443bf8e977706bd3b3a Jeg er ikke den du spør, men svarer likevel: Brødrene Løvehjerte var en av mine første store leseopplevelser. Den boka du ikke "kan" legge fra deg. Jeg leste i time etter time, hele dagen gikk, så ettermiddagen og kvelden. Jeg leste til den var slutt. Da var jeg 9 år. Underlig nok gikk det likedan med sønnen min da han var 9! Han fikk høre et kapittel hver kveld, men det tok ikke mange dagene før han begynte å sniklese på senga for å komme videre. En kveld gikk jeg ned på rommet hans for å bre dyna over ham, da var det midnatt - og han lå fortsatt og leste! Jeg morska meg til, men ble så rørt da han ropte "Ja, men mamma, jeg måtte lese videre - og vet du hva, det var Jussi som ar forræderen!!!"
Himmel og hav Skrevet 25. januar 2013 #30 Skrevet 25. januar 2013 Pinnsvinets eleganse av Muriel Barberyer en enestående bok. Bør leses!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. januar 2013 #31 Skrevet 25. januar 2013 "Den jeg elsket" av Siri Hustvedt og "Udødeligheten" av Milan Kundera. Det er to bøker jeg leser om og om igjen. Fantastisk litteratur!
Preggie Skrevet 25. januar 2013 #32 Skrevet 25. januar 2013 "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson. Jeg nøt hvert eneste ord!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå