Gå til innhold

Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for 11 uker siden, og har nå min 2. mens siden fødsel.. Jeg har ALDRI før vært plaget med menssmerter, ikke den første etter fødsel heller, men nå har jeg så vondt at jeg helst vil legge meg i fosterstilling å hyle...

Samme smertene har jeg hatt 2 ganger før.. begge gangene var da jeg hadde graviditet utenfor livmor.. har jo ikke det nå, men kan det være en veeeldig tidlig spontanabort siden jeg har så vondt?

Har alltid hatt en syklus på 23-25 dager, nå kom mensen på dag 28. vi hadde også sex rundt eggløsning.

Rart at jeg plutselig skal få så fryktelig vondt... eller er det normalt med kraftige menssmerter de første gangene etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det er normalt.

Men kan du ikke ta en test? Hvis det er en spontanabort så vil en test kanskje fremdeles være poitiv?

Ellers bruker akupunktur å være veldig effektivt mot menssmerter. Bruker å fjerne det totalt eller det aller meste etter noen få behandlinger. Noen få trenger oppfølgende behandlinger innimellom, men det varierer.

Hvis du mistet mye blod under fødselen så kan det også gi sånne smerter i ettertid.

Anonym poster: 2851d0d1c15a45afc2b800f5118c8151

Skrevet

Mensen kan forandre seg etter et svangerskap, både når det kommer til smerte og til blødninger.

Anonym poster: 38b6a09ec56f7399c269fc448249166c

Skrevet

Mensen kan forandre seg etter et svangerskap, både når det kommer til smerte og til blødninger.

Anonym poster: 38b6a09ec56f7399c269fc448249166c

ja uff.. håper ikke de skal fortsette å være så vonde, for da sier jeg opp å være kvinne tvert !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...