Gå til innhold

gravid? El? menssmerter? hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde El den 20 januar, og de dagene etter har kroppen vært helt *RASERT* for å si det på et enkelt vis... Målet er jo å bli gravid, men det er tydeligvis ikke så enkelt som jeg trodde. Etter EL har kroppen vært som sakt litt rar. slapp, humørsvigninger, oppblåst mage(bobler og alt her nede) smerter som minner meg om menssmerter og helt sinnsykt vondt oppe ved ribb-beina. Er enda 7 dager til jeg skal ha mensen, og 5 dager siden EL... kan det være tegn på graviditet så tidlig? Har aldri følt denne følelsen i kroppen før; er jo utrolig sliten av ingenting nå...

hadde blitt kjempeglad om noen hadde svart meg, om dere har hatt samme tegnene som meg, eller vet hva som skjer med meg.

Anonym poster: 84495ac22f271cdb4a2412f4eec24976

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gravid

Anonym poster: 2f48805b1d032a516631194115cdc96b

Skrevet

skal også legge til at jeg hadde utrolige ryggsmerter i natt!!

Skrevet

Jeg kan jo svare for meg selv...jeg har prøvd å bli gravid en stund nå og symptom etter symptom melder seg etter EL....Men gravid har jeg ikke vært....Så det er sånn at da man så gjerne vil være gravid så leter man litt etter symptomer og tror at alt som forandrer seg i kroppen muligens er et tegn på graviditet. Det KAN det jo også selvfølgelig være, men det kan også være så mye annet...Så man må bare prøve å ikke fundere så fælt på alle symptomer :)

Anonym poster: c736e7bcca55c93d244a19b2f3e35edd

Skrevet

ja det er noe med dette å gå rundt å ha lyst til å bli gravid, da leter man etter tegn... takk for svar : ) men det plager meg helt sinnsykt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...