Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Føler meg som ei 80 år gammel kjerring. Passasjeren i magen trykker vist på blæra. Hvis jeg hoster, nyser, skvetter eller gjør andre brå bevegelser så tisser jeg på meg. Tror du blæra bryr seg om at jeg var på do for 5 minutter siden... Neeei da! Den klarer å presse ut enda noen dråper. Tror jeg skifter truse ca 3 ganger om dagen nå. Får vell bare innse at jeg må begynne med truseinnleg enda jeg bare er halvveis i svangerskapet. Flere som har gammle kjerring tendenser? Anonym poster: 5e0c1b6775400122c108b494ae90eaca
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Føler meg som ei 80 år gammel kjerring. Passasjeren i magen trykker vist på blæra. Hvis jeg hoster, nyser, skvetter eller gjør andre brå bevegelser så tisser jeg på meg. Tror du blæra bryr seg om at jeg var på do for 5 minutter siden... Neeei da! Den klarer å presse ut enda noen dråper. Tror jeg skifter truse ca 3 ganger om dagen nå. Får vell bare innse at jeg må begynne med truseinnleg enda jeg bare er halvveis i svangerskapet. Flere som har gammle kjerring tendenser? Anonym poster: 5e0c1b6775400122c108b494ae90eaca Har hatt store lekkasjer hele svangerskapet og gått på middels tena bind. Ikke noe rart mannen ikke vil ha sex, ingen tenner på ei som går konstant med bind i underbuksa,.Uff! Anonym poster: 4fc5bc42cb43d25fbe3f8a3046b505b3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Dere må knipe, damer! Knipeøvelser gjør underverker, og er både enkelt å gjøre, og man kan gjøre det når som helst! Når du snakker i telefonen, sitter på bussen, kjører bil, står i kø på butikken, når du pusser tennene... Når som helst, og ingen kan se at du gjør det! Med mindre du lager grimaser da, selvsagt Jeg vet lekkasjer er veldig vanlig, særlig under svangerskap, men det kan forebygges ved trening av bekkenbunn. Jeg er selv 35 uker på vei, og har ikke lukket noe (er vel like vanlig å ikke lekke, som å lekke), men jeg har også trent bekkenbunnen både før svangerskapet, og i svangerskapet. Jeg kommer også til å fortsette etter svangerskapet. Så... Knip, knip, knip! Jeg heier på dere! Vi kan knipe i kor. Husk å puste, og stram musklene! Hold i fem-ti sekunder, og slapp så av i to sekunder, for å på'n igjen! Fem-ti sekunder, husk å puste mens du kniper! Og dette repeterer vi ti ganger etter hverandre. Ikke stram andre muskler når du kniper, men det er greit at undersiden av magen blir strammere (disse musklene henger litt sammen). Gjør helst denne øvelsen to ganger dagen, eller mer selvfølgelig! Men bare en gang om dagen, eller bare et par knip om dagen, er bedre enn absolutt ingenting. Lykke til, så får vi håpe lekkasjene gir seg! Anonym poster: dd0631fbcff94bd6d555092aec8c4345
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Dere må knipe, damer! Knipeøvelser gjør underverker, og er både enkelt å gjøre, og man kan gjøre det når som helst! Når du snakker i telefonen, sitter på bussen, kjører bil, står i kø på butikken, når du pusser tennene... Når som helst, og ingen kan se at du gjør det! Med mindre du lager grimaser da, selvsagt Jeg vet lekkasjer er veldig vanlig, særlig under svangerskap, men det kan forebygges ved trening av bekkenbunn. Jeg er selv 35 uker på vei, og har ikke lukket noe (er vel like vanlig å ikke lekke, som å lekke), men jeg har også trent bekkenbunnen både før svangerskapet, og i svangerskapet. Jeg kommer også til å fortsette etter svangerskapet. Så... Knip, knip, knip! Jeg heier på dere! Vi kan knipe i kor. Husk å puste, og stram musklene! Hold i fem-ti sekunder, og slapp så av i to sekunder, for å på'n igjen! Fem-ti sekunder, husk å puste mens du kniper! Og dette repeterer vi ti ganger etter hverandre. Ikke stram andre muskler når du kniper, men det er greit at undersiden av magen blir strammere (disse musklene henger litt sammen). Gjør helst denne øvelsen to ganger dagen, eller mer selvfølgelig! Men bare en gang om dagen, eller bare et par knip om dagen, er bedre enn absolutt ingenting. Lykke til, så får vi håpe lekkasjene gir seg! Anonym poster: dd0631fbcff94bd6d555092aec8c4345 Jeg knep både før svangerskapet og under svangerskapet, men det hjelper ingenting. Anonym poster: 4fc5bc42cb43d25fbe3f8a3046b505b3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Vel, kanskje du hadde lukket mer om du ikke hadde gjort det, - det vet man jo ikke. Men det er en fin ting å knipe uansett da Anonym poster: dd0631fbcff94bd6d555092aec8c4345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå