Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Er såååp dritt lei av ei på facebook som hveeeer dag skal syte av hvor tungt det er å være gravid. At hun er forkjøla, ligger i senga, har vondt, og bla bla bla. Heldigvis skal hun føde neste mnd, gleder meg!!! Anonym poster: 01c7ebcddd72538aa32f5f90fa6a3854
Februargullet2013 Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 de fleste gravide klager,sånn er det bare. er DRITT lei selv,men klager ikke akkurat på facebook da,men her stort sett
Von Hertelhofen Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Meld deg av oppdateringene hennes vel...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Jeg fjerner bare dem som venn jeg. Og ikke bare de som syter over graviditet, men legger ut bilde av ungen naken i badekar og. Hører ikke hjemme på nett. Anonym poster: c4141f95dbb4e1ee651b25cbe11863f4
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Har mange retards på facebook pga morsomme oppdateringer. Igår skrev ei om at hun trodde hun har UVI, for det svei og hun løp på do i et sett. Og barna hennes har farangen, og hun skrev detaljert hvordan det gikk for seg Anonym poster: 3c6f93d73d039196047edd846dbdbdbc
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Trodde jeg hadde gjort det, flere ganger t.o.m men får de opp likevel. Joda jeg har også klaget, men ikke for alle på face, Hallo!! Anonym poster: 01c7ebcddd72538aa32f5f90fa6a3854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå