<3 Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Er så lei av å føle gulvet er svart etter å ha vaska det, og aldri føle jeg får dusjen ordentlig ren osv. Hører enjo er bra, hva bruker du?
Elsker livet Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Jeg bruker enjo, men kun vaskeustyret. Bruker minimalt med såpe. Kun vann på gulvene. Syns enjo er bra. Men mye av det de selger ser jeg ikke helt nytten i.
løvebrøl Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Bruker Enjo her også. Veldig fornøyd med gulvpakken (støvmopp, grovmopp og universal) følee gulvet blir ordentlig rent ! Til badet bruker jeg såkalt "baderomshansken" og en skurepasta også fra enjo. Veldig fornøyd
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Jeg bruker noen produkter. Har bl.a en hanske til å vaske dusjen med. Kjenner tydelig at jeg lett skrubber vekk fetter i dusjen med den og dusjen blir ren. Har også støvhanske og det er skikkelig praktisk. Støvet setter seg på den og jeg slipper å bruke vann. Er også veldig fornøyd med sånne kluter til speil og andre flater. Kalkløseren er god, flekkfjerneren til klesvask er god. Jeg har magnetene til å vaske klær i vaskemaskinen med. Jeg er veldig fornøyd når det gjelder selve vasken. Klærne både ser rene ut og lukter rent. Men føler at jeg må bruke kanskje 1 ts vaskepulver på hver 8-10. vask pga at jeg ikke bruker tøymykner som gir den gode lukten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå