Gå til innhold

Helsefagarbeiere,hvor jobber dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil skifte jobb,og lurer veldig på om helsefagarb. kun jobber med eldre? Jeg kunne godt tenke meg å jobbe med barn eller poliklinisk:/ Og ha en tilnermet 100% stilling. Er ikke helsefag veien å gå da kansje..?

 

Om dere jobber på sykehus, hvilken stilling har dere?:)

 

Anonym poster: 6edfec770c88f74056d285e8d64e3577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber på PU-bolig. Trives ikke med å jobbe med ungdommer eller eldre, så angrer litt på yrkesvalget. Det er svært vanskelig å få full stilling med barn. Kommer til å søke meg over i barnehage heller, for det er barn jeg også vil jobbe med. Er barn på PU-boligene også, men kun nok til en bitteliten stillingsprosent og helst helg, og det er kamp om de få vaktene som er. Alle vil jobbe med barna her.

 

Anonym poster: d1f94e1382bbb7167bc3c6a1b5233108

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...