Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 Jeg vil skifte jobb,og lurer veldig på om helsefagarb. kun jobber med eldre? Jeg kunne godt tenke meg å jobbe med barn eller poliklinisk:/ Og ha en tilnermet 100% stilling. Er ikke helsefag veien å gå da kansje..? Om dere jobber på sykehus, hvilken stilling har dere? Anonym poster: 6edfec770c88f74056d285e8d64e3577
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Jeg jobber på PU-bolig. Trives ikke med å jobbe med ungdommer eller eldre, så angrer litt på yrkesvalget. Det er svært vanskelig å få full stilling med barn. Kommer til å søke meg over i barnehage heller, for det er barn jeg også vil jobbe med. Er barn på PU-boligene også, men kun nok til en bitteliten stillingsprosent og helst helg, og det er kamp om de få vaktene som er. Alle vil jobbe med barna her. Anonym poster: d1f94e1382bbb7167bc3c6a1b5233108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå