Gå til innhold

Canesten, spermdreper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller?? Eggløsning midt i en soppinfeksjon :( Ikke klumpete utflod osv, og hadde masse eggløsningslim for to dager siden....men det kløøøør....Men må nesten bruke canesten for å bli kvitt kløen!!Tar det totalt knekken på spermen?? Noen som vet?? :P

Anonym poster: 1dcb7766cbe183d523db052f0d15b9fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig glidekrem ødelegger ihvertfall for spermen. Så regner med at canesten gjør det samme.

Skrevet

Er det ikke bedre at dere begge blir kvitt soppen før dere har sex sammen?

Anonym poster: 846932438c0e354838863408ca0196c7

Skrevet

Vanlig glidemiddel ødelegger ikke for spermen i det hele tatt. Jeg er blitt gravid tre ganger, og bruker ALLTID glidemiddel. I Norge er det ikke lov med sæddrepende middel fikk jeg beskjed om da jeg spurte på både apoteket og på kondomeriet om det var noe slikt i glidemidlet. Det var ingen grunn til å tro at noen som helst norske glidemidler tok knekken på sæden.

Jeg tror ikke Canesten ødelegger for spermen heller, men det er jo en viss fare for å smitte mannen da...

Anonym poster: 63abc5d485539ac12904fd990bd26747

Skrevet

Joda, det er det sikkert..begynner med stikkpiller idag..Men vi har da hatt sex nå i to dager...så får vi ta kur fjorten dager fra idag...Jeg har brukt kremen, men ikke piller enda....

Skrevet

Mannen er alt smitta :/

Skrevet

Jeg leste lappen som følger med i pevaryl forvaltningen igår faktisk :-) der sto det at kondom og passar ble mindre sikkert for at det svekket latexen

Skrevet

Okey, kjekt å vite :)) Dere er sååå gode å ha!! Her kan man virkelig spørre om ALT!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...