Gå til innhold

Flere som av og til får tykk geléaktig utflod med oransje/gul/brun farge?


Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

Siste uken har jeg av og til oppdaget det ved dobesøk, og er selvsagt blitt veldig bekymret, selv om alt ellers føles å være som det skal. Flere som har opplevd dette? Noe som er enda dummere er at jeg allerede har fortalt det til ungene på 7 og 4,5 år, fordi de ble så bekymret for meg siden jeg stadig er utslitt og spykvalm. Det gjør jo at jeg blir enda mer nervøs for at noe skal gå galt.

 

Skulle ønske det var i dag jeg hadde time til legen og ikke på tirsdag... Blir noen laaaaange dager... Jeg kan vel forvente å få høre hjertelyden på tirsdag når jeg er 8+2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kvalme og tretthet er klassiske graviditetssymptomer, utfloden er jeg ikke sikker på, men regner med alt er bra :) Tror ikke du kan forvente å få høre hjertelyd så tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine forrige svangerskap har jeg først fått høre hjertelyden ved ultralyd, ca uke 19. Altså lenge å vente. Angående utføod vet jeg ikke, men jeg tror ikke det er farlig så lenge det ikke er mye blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte hjertelyd hos fastlege i uke 11-12. Fant den ikke i uke 14 og ble da sendt rett på sykehuset. Alt bra med den lille.. Så jeg ville fått ultralyd for å bekrefte et normalt svangerskap og ikke brukt dopler.

Jeg hadde utflod, men veldig hvit/ lys gult i flere uker i starten ved mitt første svangerskap. Usikker når det er mørkere farge på den. Hva med å ringe legekontoret, bare for å få bekreftet at dette er like normalt?

Endret av megogknotten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke "gammalt" blod da? Brunlig utynna ( derav gul oransje som du beskriver?)

 

Google litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...