Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 (endret) -Jeg har en god hårdag! -Har gått ned en buksestørrelse! -JEG STARTER HELG OM 7 TIMER Må jo legge til at jeg sitter lunt og godt inne, har varm kaffe i koppen, har smurt hendene med god krem, tatt på leppestift og ellers nyter at jeg er i stand til å jobbe siden det ikke er noen selvfølge Så, hva er deres fredagselsk? Endret 25. januar 2013 av FruHottentott
Gjest sug lut Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Kanskje bare at det er fredag... det er kaldt her, jeg har ikke lyst til å jobbe men må ha et digert opplegg ferdig før helga, men jeg har i hvrt fall god kaffe.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Auda, det er så kjedelig når dagene går trått. Men en god kopp kaffe skal ikke undervurderes, av og til er den det eneste som holder ryggen rak og hodet hevet Håper dagen tar seg opp og at du til kvelden kan se tilbake på dagen som mer positiv enn du forventer deg den skal bli nå
Popelko Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Herlig Skjønner at du har en god fredag Min fredagselsk denne uken er at jeg har begge ungene hjemme, og vi skal bare kose oss inne med fyr i peisen, varm kakao, og kanskje får vi besøk etterhvert
Gjest Siklerotte Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 At jeg egentlig skulle på trening nå, men at jeg er altfor fin nå til å gidde, så jeg utsetter det noen timer, minst. Og i kveld kommer lillebror og blir her helt til mandag, så jeg gleder meg til å kose han ihjel og ellers bare ha det så morsomt som bare vi to kan. Dessuten har jeg veldig søte og snille barn, som gleder seg minst like mye, så jeg har ikke så mye å klage på i dag.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Fredagselsk! Ny bukse på i også størrelse mindre Så blå at det nesten gjør vondt i øynene. Leser på FB at mange venner driver med aerosoliserting av vomitus denne fredagsmorgenen og priser meg lykkelig for at det ikke er meg (banker ekstremt hardt i bordet). Ser frem i mot en god helg!!! God helg!!! Endret 25. januar 2013 av Mr & Mrs Smith and Smulene
bIomstre Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 - har hår - buksa passer - god kaffe - ingen hodepine! - snart helg
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Leser på FB at mange venner driver med aerosoliserting av vomitus Ha ha, måtte google Her i huset går det i smitte av øvre luftveisinfeksjoner, oh joy! Men til tross, humøret er på topp på oss alle og vi ser fram til en helg med madrasser foran tv i stua og høy føring av Ole Brumm, Drømmehagen og Biler på dagtid. På kvelden blir nevnte koseplass gjort om til voksen koseplass med stearinlys, stettglass med vin og gode samtaler med mye latter
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. januar 2013 #9 Skrevet 25. januar 2013 Leser på FB at mange venner driver med aerosoliserting av vomitus Ha ha, måtte google Her i huset går det i smitte av øvre luftveisinfeksjoner, oh joy! Men til tross, humøret er på topp på oss alle og vi ser fram til en helg med madrasser foran tv i stua og høy føring av Ole Brumm, Drømmehagen og Biler på dagtid. På kvelden blir nevnte koseplass gjort om til voksen koseplass med stearinlys, stettglass med vin og gode samtaler med mye latter Høres ut som en perfekt plan!!! God helg med ønske om godt bedring til småfolket!
Gjest sug lut Skrevet 25. januar 2013 #10 Skrevet 25. januar 2013 Fant en elsk nå som antakelig sprengte mitt allerede vaklende kontornaboforhold: Pulp, Common People. Spilles høyt og gaules med, hurra. "I want to live like common people, I want to do whatever common people do, I want to sleep with common people, I want to sleep with common people, like you."
Gjest pupp and go Skrevet 25. januar 2013 #11 Skrevet 25. januar 2013 Friskere barn Kaffe Snart rent hus (må bare vaske det først) Fredagsmiddag planlegges i henhold til tradisjonen (dvs slipper å finne på)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. januar 2013 #12 Skrevet 25. januar 2013 Fant en elsk nå som antakelig sprengte mitt allerede vaklende kontornaboforhold: Pulp, Common People. Spilles høyt og gaules med, hurra. "I want to live like common people, I want to do whatever common people do, I want to sleep with common people, I want to sleep with common people, like you." Hvorfor ikke ta den helt ut og danse litt som Jarvis Cocker i samme slengen, hahaha.. Forøvrig en knall låt!
Gjest sug lut Skrevet 25. januar 2013 #13 Skrevet 25. januar 2013 Fant en elsk nå som antakelig sprengte mitt allerede vaklende kontornaboforhold: Pulp, Common People. Spilles høyt og gaules med, hurra. "I want to live like common people, I want to do whatever common people do, I want to sleep with common people, I want to sleep with common people, like you." Hvorfor ikke ta den helt ut og danse litt som Jarvis Cocker i samme slengen, hahaha.. Forøvrig en knall låt! ' Danse ut på pauserommet nå
seigdamererbest Skrevet 25. januar 2013 #14 Skrevet 25. januar 2013 -fristen på en oppgaveinnlevering utsatt -nydelig vinterver ute,-5 og sol -jeg har allerede vert ut og gått på tur og nå jeg kom hjem lå det en Kick på bordet som mannen hadde kjöpt til meg på vei hjem fra nattevakt :-)
ms.Pond Skrevet 25. januar 2013 #15 Skrevet 25. januar 2013 - Vært hos frisør og fjonget meg og brukt en liten formue - Fått meg ny venn og funnet en herlig gruppe med damer som driver spinning - og vil ha meg med! - Merker at buksa er løsere og sklir ned når jeg går - Jeg har sett sola i dag for første gang siden nyttår - Bare en uke til kjærestehelg i Berlin
Mamma til 3? Skrevet 25. januar 2013 #16 Skrevet 25. januar 2013 - Ferdig med eksamen - Besøk av fine folk og god middag i kveld - Endelig min tur til å gå hjemme med lillesnupp igjen God kranglehelg!
Gjest Nerdens'mus Skrevet 25. januar 2013 #17 Skrevet 25. januar 2013 Poden hadde fast avføring i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå