Gå til innhold

"Bieffekt" av vektnedgang - Klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 14 kilo det siste halve året, og spesielt magen har forsvunnet helt. Dettehar resultert i at jeg, som tidligere brukte str XL i klær, nå er nede i S-M.

I fjor vinter kjøpte jeg meg et par nye, dyre Bergans jakker - men disse drukner jeg jo i nå.

Trenger noe som passer, for det er ikke kjekt å kle meg i "telt" nå som jeg ikke trenger det. Men har ikke råd å bruke mange tusen på enda flere jakker.

Er dette noe jeg kan få solgt på Finn tro ? De er jo som nye.

Noen med erfaring ?

Anonym poster: ce2a597407a0776c3cc0a47986571b42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja sikkert ikke noe problem å få solgt de. gratulerer med veknedgang og kjøp billigere jakker heretter da ;) noen varmer godt selv om de koster 300,- også :)

Anonym poster: d678aebefaff7a1057eefe84b65bf76a

Skrevet

Jeg har gått ned 14 kilo det siste halve året, og spesielt magen har forsvunnet helt. Dettehar resultert i at jeg, som tidligere brukte str XL i klær, nå er nede i S-M.

I fjor vinter kjøpte jeg meg et par nye, dyre Bergans jakker - men disse drukner jeg jo i nå.

Trenger noe som passer, for det er ikke kjekt å kle meg i "telt" nå som jeg ikke trenger det. Men har ikke råd å bruke mange tusen på enda flere jakker.

Er dette noe jeg kan få solgt på Finn tro ? De er jo som nye.

Noen med erfaring ?

Anonym poster: ce2a597407a0776c3cc0a47986571b42

Legg de ut på Finn ja. Er sikkert noen som ønsker seg ei god og varm Bergans jakke :-) Er jo nærmest ny også da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...