Gå til innhold

Legekontroll på helsestasjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at det er faste kontroller der barnet skal inn til lege? Varierer dette fra helsestasjon til helsestasjon? Om det ikke varierer men er nasjonalt fastsatt, hvilke kontroller er det man også skal til lege?

 

 

(Skal på fem mnd. kontroll på mandag. Har et legespørsmål, og lurer på om jeg skal ringe fastlege i morgen eller om jeg bare kan vente til mandag)

 

Anonym poster: 1d9d8270be28e8a69d493b692cad69b2

Videoannonse
Annonse
Gjest Skofantomet
Skrevet

Legekontroll er vel 3 mnd og 6 mnd? :)

Skrevet

Legekontroll er vel 3 mnd og 6 mnd? :)

 

Ok, vi var ikke inn til lege på 3 mnd. så da varierer det kanskje fra sted til sted? (vi var inn til lege på 6ukers). Får ringe fastlege da.

 

Anonym poster: 1d9d8270be28e8a69d493b692cad69b2

Gjest Skofantomet
Skrevet

Nei nå tullet jeg, var på 6 ukers kontroll det var lege ja :) sorry :)

Skrevet

Vi hadde legekontroll på 6ukersen, og skal igjen nå på 1årsen :)

Skrevet

Lege på 6ukers, 6 mnders og ettårskontrollen her.

Skrevet

6 uker, 6 mnd. og 1 år

Skrevet

Faste legekontroller på 6 uker, 6 mnd, 1år, 2 år og skolestartundersøkelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...