Kathrine. Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Skal på konsert i operaen i morga og gleder meg sånn. Noken andre som skal eller har vært allerede?
Gjest AnneS Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Nei, dessverre kunne jeg ikke dra (høygravid og en flytur unna) Elsker Kaizers og irriterer meg at de ikke kunne ha hatt konsertene når det passet meg Kos deg masse! Blir nok MAGISK!
Kathrine. Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2013 Gleder meg spesielt til Satan i halsen. Huff, burde egentlig skru ned forventningene et par hakk. Første gang eg er borte fra minstemann i 2 netter, men går nok bra. Vi har godt av å være litt kjærester også.
skinnfilla Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Jeg var der igår og det var helt fantastisk!!! Herregud jeg misunner deg som skal i morra! Det er det beste jeg noensinne har sett og hørt! Skulle gjerne sett det igjen og igjen:) Åååårrhh, snakk om musikalske genier....det er helt utrolig imponerende det de gutta har satt sammen nå. Alt er bare helt perfekt! Musikalsk orgasme:)
skinnfilla Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Gleder meg spesielt til Satan i halsen. Huff, burde egentlig skru ned forventningene et par hakk. Første gang eg er borte fra minstemann i 2 netter, men går nok bra. Vi har godt av å være litt kjærester også. satan i halsen : helt rått!
Kathrine. Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2013 Det var magisk. Frysehud og tårer i øynene fra første sang. Var rett og slett redd eg skulle begynne å grine der ei stund.
Fru Conradas Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Jeg skal i konserthuset i Stavanger den 9. Gleder meg!
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Vi skal i Kilden konserthus i april. Si meg, hva spilte de? alle 3 volum? Bare fra siste? Noen gode gamle? Elsker Kaizers. Janove er bare snaxy.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Vi skal neste lørdag. Ikke i operaen da, men lite slår Kaizers på hjemmebane på Jæren. Kanskje Spektrum. Det var rått! :-) Gleder meg! De klarer å fornye seg for hver plate, men den siste var innimellom noe spesiell, så håper de slår til med noen eldre låter også. Men Satan i halsen og Siste dans er mine siste favoritter. Forlover var også bra. :-) Kos dere i operaen! :-) Anonym poster: 352145334692ecf05bba3b9308f13cf1
Kathrine. Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2013 Trur de spilte alle fra volum 3 pluss noken fra 1 og 2. Står lista på anmeldelsen til dagbladet.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå