Gå til innhold

Kaizers i operaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på konsert i operaen i morga og gleder meg sånn. :)

Noken andre som skal eller har vært allerede? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dessverre kunne jeg ikke dra (høygravid og en flytur unna) :( Elsker Kaizers og irriterer meg at de ikke kunne ha hatt konsertene når det passet meg ;)

Kos deg masse! Blir nok MAGISK!

Skrevet

Gleder meg spesielt til Satan i halsen. Huff, burde egentlig skru ned forventningene et par hakk.

Første gang eg er borte fra minstemann i 2 netter, men går nok bra. Vi har godt av å være litt kjærester også. :)

Skrevet

Jeg var der igår og det var helt fantastisk!!! Herregud jeg misunner deg som skal i morra! Det er det beste jeg noensinne har sett og hørt! Skulle gjerne sett det igjen og igjen:)

Åååårrhh, snakk om musikalske genier....det er helt utrolig imponerende det de gutta har satt sammen nå.

Alt er bare helt perfekt! Musikalsk orgasme:)

Skrevet

Gleder meg spesielt til Satan i halsen. Huff, burde egentlig skru ned forventningene et par hakk.

Første gang eg er borte fra minstemann i 2 netter, men går nok bra. Vi har godt av å være litt kjærester også. :)

satan i halsen : helt rått!
Skrevet

Det var magisk. Frysehud og tårer i øynene fra første sang. Var rett og slett redd eg skulle begynne å grine der ei stund.

Skrevet

Jeg skal i konserthuset i Stavanger den 9.

Gleder meg!

Skrevet

Jeg var på onsdag og det var magisk :)

Skrevet

Vi skal i Kilden konserthus i april. Si meg, hva spilte de? alle 3 volum? Bare fra siste? Noen gode gamle? Elsker Kaizers. Janove er bare snaxy. :)

Skrevet

Vi skal neste lørdag. Ikke i operaen da, men lite slår Kaizers på hjemmebane på Jæren. Kanskje Spektrum. Det var rått! :-) Gleder meg! De klarer å fornye seg for hver plate, men den siste var innimellom noe spesiell, så håper de slår til med noen eldre låter også. Men Satan i halsen og Siste dans er mine siste favoritter. Forlover var også bra. :-)

Kos dere i operaen! :-)

Anonym poster: 352145334692ecf05bba3b9308f13cf1

Skrevet

Trur de spilte alle fra volum 3 pluss noken fra 1 og 2. Står lista på anmeldelsen til dagbladet.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...