Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Heisann, dette er det helt sikkert blitt spurt om tusen ganger før, men jeg spør allikevel når er det utbet.av foreldrepenger? Jeg husker ikke helt eksakt fra forrige permisjon,men mener å huske at det var rundt 25, stemmer dette? Anonym poster: 0f22a91cd8b976b8f30edc5a32b8f67e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 les på nav Anonym poster: 83bc57123fefdcffebf07cc1a6114265
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Ja, noe sånt. Siste fredagen i mnd. Men de bruker å betale ut i god tid Anonym poster: 6a5b8767da2ce4880d3f8743ccf369db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå