Gå til innhold

Min nye slanke måte :) hva synst dere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker ritalin for add... har liten matlyst, tar vitaminer og slikt kvar dag for å ikke få mangel på noe.. spiser kansje en banan eller en skive til frokost, de samme til lunsj.. litt middag og kansje kvelds.. litt frukt inni mellom.. spiser variert, kjøtt,fisk og kylling, drikker masse vann.. men eg er avhengig av burn enegidrikk, så håper ikke eg legger på meg av den?? skal gå ned 20 kilo!!

 

Anonym poster: 17fbd04035575d8d61f092644e8423d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

også trener jeg styrke 2 ganger i uka og jogger en tur på ca 20 min 2 ganger i uka :)

 

Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385

Skrevet

Virker som du har god matlyst på meg!

Du spiser mer på Ritalin enn det jeg gjør i løpet av et døgn uten pille..

 

Anonym poster: 0c93734c3bfbc97361b4402134af5110

Skrevet

Virker som du har god matlyst på meg!

Du spiser mer på Ritalin enn det jeg gjør i løpet av et døgn uten pille..

 

Anonym poster: 0c93734c3bfbc97361b4402134af5110

ok da får jeg spise enda mindre da ;)

 

hi

 

Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385

Skrevet

nei, du spiser jo rimelig lite fra før så bør ikke kunne ned mer. tipper hun over her ente at du spiste "mye i fht andre som evng tar ritalin da. men i fht å slanke seg spiser du passe og kanskje litt for lite.

 

Anonym poster: dbd4501d59127838ce26c650236ce53a

Skrevet

Du kommer aldri til å gå bed ett gram viss dy bøtter innpå burn? Du vet det er masse energi i de? Altså kcal som man legger på seg av.

Skrevet

Jeg synes du er gal, og tror ikke du egentlig vet hva du driver med.

Skrevet

kutte ned mer*

 

Anonym poster: dbd4501d59127838ce26c650236ce53a

Skrevet

Virker som du har god matlyst på meg!

Du spiser mer på Ritalin enn det jeg gjør i løpet av et døgn uten pille..

 

Anonym poster: 0c93734c3bfbc97361b4402134af5110

ok da får jeg spise enda mindre da ;)

 

hi

 

Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385

 

Nei. Ikke spis mindre!! Spis hvertfall 4 måltider for dag ;) grovest brød,kanskje kutte ut bananen med noe litt "sunnere"

 

Men burn må du slutte med. Masse sukker og unødvendige kcal! (Uten at jeg har lest næringsinnhold)

 

Lykke til ;)

Skrevet

drikker 1 boks, also en halv liter. eg har prøvd å slutte med de men da fungerer jeg rett å slett ikke :( har prøvd kaffe, koffein tabletta, men hjelper ikke :( den perioden jeg ikke drakk burn so tenkte eg på de hele tiden, såg boksen i butikken so ble jeg helt rar... tror de kan sammenlignes med røyk, alkohol problem??

 

hi

 

Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385

Skrevet

Jeg går på Ritalin. Spiser ca 1600 kcal pr dag. Raser ned i vekt, skal ned det samme som deg. Finn ut kcalinnholdet i burn, har du plass til det i kcalregnskapet ditt, går du ned. Er total inn og det du forbrenner som er cluet her. Jeg spiser sjokolade hver dag..

Skrevet

Jeg går på Ritalin. Spiser ca 1600 kcal pr dag. Raser ned i vekt, skal ned det samme som deg. Finn ut kcalinnholdet i burn, har du plass til det i kcalregnskapet ditt, går du ned. Er total inn og det du forbrenner som er cluet her. Jeg spiser sjokolade hver dag..

bra skrevet ;) eg får rekne ut på grete roede måten imårra ;) har bøkene liggende fra sist eg skulle slanke meg... er du mye kvalm?? hi

 

Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385

Skrevet

Går dere på Ritalin for å slanke dere? Er dere ikke helt gode?

For å kutte matlyst?

Jeezes, snakk om å fucke opp fordøyelsessystemet .....

Hva med å spise lite og ofte . Og bevege seg mer?

Skrevet

Hvor har du fått tak i ritalin?

Ingen andre skumle bivirkninger?

 

Anonym poster: 15a5f7cc6d8894c5d5bd935551be3dfc

Skrevet

har fårr ritalin med min psykolog etter utgreing med nevrolog for 3 år siden, har ikke villet bruke medisin før nå. har fått diagnosen ADD. så bruker de ikke til slaklemiddel nei... de er bare en heldig bonus ;) nei er litt kvalm og nedsett matlyst bare...

 

Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385

Skrevet

Jeg går på Ritalin pga av at jeg har ADHD, så jeg bruker IKKE det som et slankemiddel. Snarere tvert imot, for en mister matlysta så jeg følger også kostholdet mitt nøye for å spise ofte nok og riktig. Før ble det bare junk på kvelden når effekten var gått ut av tbl. Er strengt å få Ritalin, jeg er under nøye overvåkning, bare så det er sagt ! Jeg er forresten ikke mye kvalm, men plaga med løs mage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...