Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 bruker ritalin for add... har liten matlyst, tar vitaminer og slikt kvar dag for å ikke få mangel på noe.. spiser kansje en banan eller en skive til frokost, de samme til lunsj.. litt middag og kansje kvelds.. litt frukt inni mellom.. spiser variert, kjøtt,fisk og kylling, drikker masse vann.. men eg er avhengig av burn enegidrikk, så håper ikke eg legger på meg av den?? skal gå ned 20 kilo!! Anonym poster: 17fbd04035575d8d61f092644e8423d0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 også trener jeg styrke 2 ganger i uka og jogger en tur på ca 20 min 2 ganger i uka Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Virker som du har god matlyst på meg! Du spiser mer på Ritalin enn det jeg gjør i løpet av et døgn uten pille.. Anonym poster: 0c93734c3bfbc97361b4402134af5110
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Virker som du har god matlyst på meg! Du spiser mer på Ritalin enn det jeg gjør i løpet av et døgn uten pille.. Anonym poster: 0c93734c3bfbc97361b4402134af5110 ok da får jeg spise enda mindre da hi Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 nei, du spiser jo rimelig lite fra før så bør ikke kunne ned mer. tipper hun over her ente at du spiste "mye i fht andre som evng tar ritalin da. men i fht å slanke seg spiser du passe og kanskje litt for lite. Anonym poster: dbd4501d59127838ce26c650236ce53a
3 nøtter til Askepott Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Du kommer aldri til å gå bed ett gram viss dy bøtter innpå burn? Du vet det er masse energi i de? Altså kcal som man legger på seg av.
3 er nok! Skrevet 24. januar 2013 #7 Skrevet 24. januar 2013 Jeg synes du er gal, og tror ikke du egentlig vet hva du driver med.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #8 Skrevet 24. januar 2013 kutte ned mer* Anonym poster: dbd4501d59127838ce26c650236ce53a
beibilykke Skrevet 24. januar 2013 #9 Skrevet 24. januar 2013 Virker som du har god matlyst på meg! Du spiser mer på Ritalin enn det jeg gjør i løpet av et døgn uten pille.. Anonym poster: 0c93734c3bfbc97361b4402134af5110 ok da får jeg spise enda mindre da hi Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385 Nei. Ikke spis mindre!! Spis hvertfall 4 måltider for dag grovest brød,kanskje kutte ut bananen med noe litt "sunnere" Men burn må du slutte med. Masse sukker og unødvendige kcal! (Uten at jeg har lest næringsinnhold) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #10 Skrevet 24. januar 2013 drikker 1 boks, also en halv liter. eg har prøvd å slutte med de men da fungerer jeg rett å slett ikke har prøvd kaffe, koffein tabletta, men hjelper ikke den perioden jeg ikke drakk burn so tenkte eg på de hele tiden, såg boksen i butikken so ble jeg helt rar... tror de kan sammenlignes med røyk, alkohol problem?? hi Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385
optimist77 Skrevet 24. januar 2013 #11 Skrevet 24. januar 2013 Jeg går på Ritalin. Spiser ca 1600 kcal pr dag. Raser ned i vekt, skal ned det samme som deg. Finn ut kcalinnholdet i burn, har du plass til det i kcalregnskapet ditt, går du ned. Er total inn og det du forbrenner som er cluet her. Jeg spiser sjokolade hver dag..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #12 Skrevet 24. januar 2013 Jeg går på Ritalin. Spiser ca 1600 kcal pr dag. Raser ned i vekt, skal ned det samme som deg. Finn ut kcalinnholdet i burn, har du plass til det i kcalregnskapet ditt, går du ned. Er total inn og det du forbrenner som er cluet her. Jeg spiser sjokolade hver dag.. bra skrevet eg får rekne ut på grete roede måten imårra har bøkene liggende fra sist eg skulle slanke meg... er du mye kvalm?? hi Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385
skinnfilla Skrevet 24. januar 2013 #13 Skrevet 24. januar 2013 Går dere på Ritalin for å slanke dere? Er dere ikke helt gode? For å kutte matlyst? Jeezes, snakk om å fucke opp fordøyelsessystemet ..... Hva med å spise lite og ofte . Og bevege seg mer?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #14 Skrevet 24. januar 2013 Hvor har du fått tak i ritalin? Ingen andre skumle bivirkninger? Anonym poster: 15a5f7cc6d8894c5d5bd935551be3dfc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #15 Skrevet 24. januar 2013 har fårr ritalin med min psykolog etter utgreing med nevrolog for 3 år siden, har ikke villet bruke medisin før nå. har fått diagnosen ADD. så bruker de ikke til slaklemiddel nei... de er bare en heldig bonus nei er litt kvalm og nedsett matlyst bare... Anonym poster: 53da5c171b3cef5d9ad3cd9189e74385
optimist77 Skrevet 25. januar 2013 #16 Skrevet 25. januar 2013 Jeg går på Ritalin pga av at jeg har ADHD, så jeg bruker IKKE det som et slankemiddel. Snarere tvert imot, for en mister matlysta så jeg følger også kostholdet mitt nøye for å spise ofte nok og riktig. Før ble det bare junk på kvelden når effekten var gått ut av tbl. Er strengt å få Ritalin, jeg er under nøye overvåkning, bare så det er sagt ! Jeg er forresten ikke mye kvalm, men plaga med løs mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå