Gå til innhold

Jeg har fått pakke fra Gudrun!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Ah, elsker pakke, pakke opp og så ikke bare fine fine Gudrun-klærne men også en liten gave siden jeg er så grei å belemre dem med min handling, nemlig et fint skjerf som kommer i sin egen lille veske. Kunne trengt sånt ofte, kanskje jeg må bestille fortløpende og få pakke hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Gudrun ? :P Haha... Er det en nettside eller en snill dame ? ;)

Skrevet

Veldig spesielt og unikt, Har faktisk ikke sett lignende. Fresht :)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg blir glad av å se på katalogen hennes - og så må man tenke hvordan man som normalt menneske ville style det, for det er jo ikke alle forunt å kunne se smashing ut med fem lag klær utapå hverandre og skjerf på hodet, men enkeltplaggene er helt fantastisk fine.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Pakke hver dag er ikke å undervurdere og når det kommer fra snille dager så er det jo perfekt! Men spørs jo hvor snilt det blir for kontoen etterhvert..

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Det lille ekstra som gjør oss kunder fornøyde, det kan vi like! :D

Skrevet

Oi her var det farlig å kikke innom. Vet ikke om jeg er glad eller sur for at jeg er blakk fram til lønning.

Kan heller si det sånn at turen definitivt legges innom denne nettsiden etter oppfylling av konto :D

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kan si meg helt enig i at alle kler skjerf på hodet: http://www.gudrunsjoden.com/no/vare-klaer/alle-vare-klaer/salg-kaper-jakker/jakke-i-lin-bomull-25101_2539_00006 - mens andre kanskje kunne ha kledd det: http://www.gudrunsjoden.com/no/vare-klaer/alle-vare-klaer/salg-kaper-jakker/velurvest-viva-i-okologisk-bom-27602_2754_00006

Ellers tror jeg at Gudrun potensielt kan ha noe, type denne: http://media-edge-cache-cdn.gudrunsjodenfiles.com/ui/media/collection/2012/wintersale/categoryheader/3/CategorySale_300_no.jpg - men at det som er verdt å kjøpe er solgt for lenge siden... Eller at det bare er rare størrelser igjen. Det er minuset med salg.

Ellers misunner jeg dere som kan gå med så "formløse" klær uten å se gravide ut - for det funker veldig dårlig for meg.

Gjest sug lut
Skrevet

Siklis,

skjerfhodene er litt mye, ja, men jeg liker at det er en konsekvent type styling i hvert fall.

Joa, ser gravid ut om man ikke er forsiktig - men det får ikke hjelpe, det er en hyggelig type gravid.

Skrevet

Jeg har og fått - min fargesterke grå pakke. Herlig :)) Skal ha på meg den grå ullkjolen på Sven Henriksenkonsert i kveld, det er sittevedrundesmåbordkonsert, veldig voksent. Jeg gleder meg til vin.

Skrevet

Ble inspirert og skal sjekke om jeg finner noe jeg ikke trenger pronto:)

Gjest sug lut
Skrevet

Ble inspirert og skal sjekke om jeg finner noe jeg ikke trenger pronto:)

Det tror jeg er en mulighet...

Skrevet

Mer skjeldent enn vakkert spør du meg, men bra vi er forskjellige!

Skrevet

Apropos skjerf på hodet, Steven på Skavland straks!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Mer skjeldent enn vakkert spør du meg, men bra vi er forskjellige!

Litt kunst-og håndverklærer, ja, men jeg tror faktisk det fins noe brukbart der når siden ikke er ribbet for fine ting av salgsgribbene.

Gjest Antarctica
Skrevet

Siklis,

skjerfhodene er litt mye, ja, men jeg liker at det er en konsekvent type styling i hvert fall.

Joa, ser gravid ut om man ikke er forsiktig - men det får ikke hjelpe, det er en hyggelig type gravid.

Jeg ser uansett litt framfeit ut enten jeg går i gudruntøy eller noe annet. Så da kan man liksågodt pynte kosemagen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...