Gå til innhold

Trening i svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. jeg er gravid i uke 28 og forsøker å holde meg i form. Noen andre som trener? Hva gjør dere? Jeg jogger, går fjellturer og forsøker å trene litt styrke etter dvd. Jeg må gjøre litt for å føle meg vel og ha overskudd. Kult å høre hva andre gjør for å holde seg i form. Inspirasjon til variasjon:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener mest gruppetimer på treningssenter nå på vinteren, Step, PulsStep, Zumba, Pump, Functional Moves osv.

Skrevet

Er 32+6 og jeg trener på senter (styrke og kondisjon). Ingen gruppetimer, styrer showet selv :P Nå som det er vinter har jeg tørket støv av skiene, og ellers kan jeg gå en tur (rask gange slik at pulsen øker betraktelig).

Har mye overskudd og aldri vært i bedre form :) Sliter litt med rygg og bekken nå, så må tilpasse treningen etter det da.

Skrevet

Eg prøvde å jogge men då fekk eg så vondt i bekkenet etterpå....!!

Nå går eg fort på tredemølle i oppoverbakke....

Elles trener eg ein del styrke,men kunne trengt litt tips til ulike styrkeøvinger som eg kan gjere :)

Er 22+3 i dag :)

Skrevet

Jeg er bare 5+2 uker på vei. Jogger på tredemølle, tar noen få lette styrkeøvelser(er dårlig på det), går turer på langrennsski, fjellturer på vår/sommer/høst SKAL jeg gå(elsker å gå turer) og prøver å knipe bekkenbunnsmuskulaturen nesten hver dag ;)

Men jeg trimmer ikke hver dag da, blir 3-4 ganger i uka.

Skrevet

Jeg trener for tiden ikke. Tre uker igjen til keisersnitt, og har fått ganske så vondt i bekkenet dessverre. Det stikker og presser nedover, så tør ikke annet enn å ta det heelt med ro nå. Men gikk lange turer og trente 2-3 ggr i uka på helsestudio for inntil to uker siden. Var ikke med på gruppetimer, men gikk på ellipsemaskinen i 45 minutter og trente lett styrke etter det. Men ble dessverre brått slutt nå for kort tid siden. Gleder meg til å ta det opp igjen, selv om dt blir endel uker til det også.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...