femtemannpåveg! Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Hei dere. jeg er gravid i uke 28 og forsøker å holde meg i form. Noen andre som trener? Hva gjør dere? Jeg jogger, går fjellturer og forsøker å trene litt styrke etter dvd. Jeg må gjøre litt for å føle meg vel og ha overskudd. Kult å høre hva andre gjør for å holde seg i form. Inspirasjon til variasjon:o)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Jeg trener mest gruppetimer på treningssenter nå på vinteren, Step, PulsStep, Zumba, Pump, Functional Moves osv.
håpefull<3 Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Er 32+6 og jeg trener på senter (styrke og kondisjon). Ingen gruppetimer, styrer showet selv Nå som det er vinter har jeg tørket støv av skiene, og ellers kan jeg gå en tur (rask gange slik at pulsen øker betraktelig). Har mye overskudd og aldri vært i bedre form Sliter litt med rygg og bekken nå, så må tilpasse treningen etter det da.
snart4barnsmamma Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Eg prøvde å jogge men då fekk eg så vondt i bekkenet etterpå....!! Nå går eg fort på tredemølle i oppoverbakke.... Elles trener eg ein del styrke,men kunne trengt litt tips til ulike styrkeøvinger som eg kan gjere Er 22+3 i dag
Wilma+baby Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Jeg er bare 5+2 uker på vei. Jogger på tredemølle, tar noen få lette styrkeøvelser(er dårlig på det), går turer på langrennsski, fjellturer på vår/sommer/høst SKAL jeg gå(elsker å gå turer) og prøver å knipe bekkenbunnsmuskulaturen nesten hver dag Men jeg trimmer ikke hver dag da, blir 3-4 ganger i uka.
Bonanza Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Jeg trener for tiden ikke. Tre uker igjen til keisersnitt, og har fått ganske så vondt i bekkenet dessverre. Det stikker og presser nedover, så tør ikke annet enn å ta det heelt med ro nå. Men gikk lange turer og trente 2-3 ggr i uka på helsestudio for inntil to uker siden. Var ikke med på gruppetimer, men gikk på ellipsemaskinen i 45 minutter og trente lett styrke etter det. Men ble dessverre brått slutt nå for kort tid siden. Gleder meg til å ta det opp igjen, selv om dt blir endel uker til det også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå