eaglebeagle Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Sikkert flere som har tenkt samme tanken, eller har enda lurere tips, men deler mitt likevel. Min førstefødte var en skikkelig gris når han spiste "selv", og mye matsmuler osv havnet på gulvet til stor irritasjon for meg og familien. For å slippe å vaske etter hvert eneste måltid, la jeg et lite laken under stolen hans. Når han var ferdig å spise brettet jeg sammen lakenet og ristet det ute eller over søpla så jeg ble kvitt smuler/matrester. Har brukt samme ordningen med resten av hurven, og det har fungert utmerket synes jeg. Ha en god kveld :-)
ms.Pond Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Vi brukte aviser, som med hunden. Greit å bare pakke sammen og hive på ovnen etterpå
Lille- MO Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 ja det er mye lurt en kan gjøre for å slippe å vaske/feie etter hvert måltid. jeg selv har hund. ha en fin kveld
lille sprelle Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 hehe - og noen av oss har ikke hatt dette problemet i det hele tatt! Vi måtte "lære" barnet vårt at litt søl ikke var noe problem. (Ville ikke spise før vi hadde tørket av om det kom litt på smekka...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå