Gå til innhold

Bipolar lidelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bipolar ifølge dps. Er det noen som kan fortelle meg hvordan de mestrer svingningene? Jeg har ikke lyst til å bruke medisiner, men forsøke å regulere meg selv gjennom søvn, mat og å redusere stressfaktorer...

Anonym poster: d3ef0a80b69ef005862301fbd68f02eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjæresten min er bipolar. hen prøvde seg uten medisiner en stund, men det gikk ikke så bra, så tilbake til medisiner nå. jeg var superskeptisk (jeg er skeptisk til piller generelt), men hen tar en lav dose lamictal nå, og det er uten bivirkninger så vidt jeg kan se, litt vonde ledd i starten, men det gikk over.

men altså, kjæresten min bruker også endel andre teknikker for å håndtere eget sinnelag og verden. i en periode med mye stress fikk hen hjelp fra en coach for å finne noen triks for å se anderledes på ting. av andre teknikker, så synes jeg det høres ut som om dere tenker relativt likt, det viktigste er jo å tenke at du må ta hensyn til grensene dine.

moralen min her er, bli kjent med deg selv og dine svingninger - og finn ut hva som virker for deg, og hvis ting ikke går så bra, så er det bedre å ta medisiner enn å bli skikkelig syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...