ms.Pond Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 I dag av alle dager, hvor det var utrolig tungt å dra seg på jobb, og jeg helst skulle ha ligget hjemme på sofaen med et pledd og lest en god bok. Vi har ikke vann og jeg får ikke dusjet og føler meg fæl, stygg og ekkel og må vaske håret i bøtte. Men på jobb måtte jeg. Og så kommer postmannen. En godt moden mann med sjarmis smil og vinker "Hei hei!" Og så kommer det: "Vet du, jeg hørte en sang om deg akkurat." Javel? "Ja du vet, den til Tor Endresen, ingen er så nydelig som du!" Postmann-smelt! Ja, det var et billigskudd, men å for et lys i en ellers traurig dag
Gjest Nerdens'mus Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Da blir du nok gravid;) Neida kos deg flørtende, men ikke slibrige folk er livets lys.
ms.Pond Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2013 Da blir du nok gravid;) Ja sannelig, det tenkte jeg ikke på. Vi så hverandre i øynene, så da er jo sjansen der. Får kjøpe meg tre forskjellige tester i morgen.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Så herlig med sånne små søte glimt i hverdagen Har en kollega som kan komme løpende inn på kontoret bare for å si at jeg ser smashing ut i dag, og selv om jeg hater komplimenter så blir jeg glad innvendig når det skjer
Mamma_til_2 Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 I dag av alle dager, hvor det var utrolig tungt å dra seg på jobb, og jeg helst skulle ha ligget hjemme på sofaen med et pledd og lest en god bok. Vi har ikke vann og jeg får ikke dusjet og føler meg fæl, stygg og ekkel og må vaske håret i bøtte. Men på jobb måtte jeg. Og så kommer postmannen. En godt moden mann med sjarmis smil og vinker "Hei hei!" Og så kommer det: "Vet du, jeg hørte en sang om deg akkurat." Javel? "Ja du vet, den til Tor Endresen, ingen er så nydelig som du!" Postmann-smelt! Ja, det var et billigskudd, men å for et lys i en ellers traurig dag Så herlig med sånne små søte glimt i hverdagen Har en kollega som kan komme løpende inn på kontoret bare for å si at jeg ser smashing ut i dag, og selv om jeg hater komplimenter så blir jeg glad innvendig når det skjer Dere vet at dette kvalifiserer til utroskap!! :0 så nå må dere be om tilgivelse skriftlig og muntlig Men ellers så kan jeg bare si - I whish it was me
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 Dere vet at dette kvalifiserer til utroskap!! :0 så nå må dere be om tilgivelse skriftlig og muntlig Men ellers så kan jeg bare si - I whish it was me Uavhengig av kjønn også? Skal gå ned på kne og be om tilgivelse til kvelden jeg nå!
Mamma_til_2 Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Dere vet at dette kvalifiserer til utroskap!! :0 så nå må dere be om tilgivelse skriftlig og muntlig Men ellers så kan jeg bare si - I whish it was me Uavhengig av kjønn også? Skal gå ned på kne og be om tilgivelse til kvelden jeg nå! Det er forskjell på kjønna, likt kjønn er den største synden så du må nok søke om tilgivelse, på 7 sider hvor 3 av de er håndskrevet :) Litt usikker på hvor du sender søknaden men enten julenissen eller NAV
ms.Pond Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2013 Så herlig med sånne små søte glimt i hverdagen Har en kollega som kan komme løpende inn på kontoret bare for å si at jeg ser smashing ut i dag, og selv om jeg hater komplimenter så blir jeg glad innvendig når det skjer Hehe ja det er innvendigfølelsen som teller Høres ut som en god kollega å ha på en regnværsdag! Det hører med til historien at jeg rødmet som er reddik og ble helt satt ut. Er ikke vant til å få sånt servert til middags, men for all del, koselig er det! Fortalte forøvrig mannen det da jeg kom hjem og han lurte på hvorfor jeg så så strålende blid ut. Etterpå gliste han og sa noe sånt som at han måtte passe på å sjekke at neste ungen lignet han og ikke postmannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå