Gjest Ziva Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Tenkte på det før i dag at nå må jeg sjekke tv2 for å se når Criminal Minds starter opp igjen. Og for en gangs skyld så rekker jeg å få med meg første episoden i sesongstarten. Lykken er barn i seng, gubbe på firmatur og tv'n for meg selv.
Lille- MO Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Criminal minds er bra! Liker spesielt han Shemar Moore
Gjest sug lut Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Den serien orker jeg ikke se om det finnes NOE som helst (og da medregnet perler som Who wants to screw my sister) annet, han trebukken de har som sjef (mørk, førtiåra, med omtrent samme følelsesregister som en to-tom-fire) er det mest antitvtryne jeg veit om, han ser ut som en forstoppa skilpadde i enhver situasjon.
ellen-propellen Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Men Shemar Moore veier opp for skilpadda
Gjest sug lut Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Men Shemar Moore veier opp for skilpadda Ikke helt.
Mamma_til_2 Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Morgan er så fiiiinnnnnnn, nam nam namnam :) fikk se det alene i går så jeg kunne la sikklet renne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå