Gå til innhold

Hvordan kjennes nedpress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ganske mye kynnere og de siste par dagene har de forandret seg litt (22 uker på vei). Kjenner det forflytter seg nedover på en måte og får menssmerter i tillegg. Er dette nedpress? Hvordan opplever dere som har hatt nedpress det?

Anonym poster: 9fd45625186f1d4ec313a1d3b432fc4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kjennes ut som du har strikkepinner i underlivet, er i alle fall sånn her,stikker veldig

Skrevet

Jeg har en god del nedpress, er i uke 26+3. Ingen smertefølelser men ubehagelig fordi det føles som om fosteret har lyst til å presse seg ut. Kjennes som om det ligger noe stort og tungt mellom beina, og jeg tør ikke å slappe skikkelig av i bekkenmuskulaturen eller presse når jeg er på wc. Om jeg slapper av så kjenner jeg vekten presse tyngre og tyngre på mellom beina... Har mye nedpress og masse kynnere/mensenmurringer når jeg er i aktivitet men veldig lite når jeg sitter i ro. 50 % sykemeldt pga dette :(

Anonym poster: 55575386f54d37e24da0dc99fef9dc83

Skrevet

Nedpress føler du ved at det blir tungt i underlivet, altså at tyngdekraften på en måte presser deg ned mot bakken. Hodet/baken til barnet presser voldsomt mot/i underlivet og baken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...