Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 bah... blir så fustrert her.... Barnefar spurte om å¨få ha gutten en kveld ekstra pga bursdag noe han selfølgelig fikk... jeg bruker ofte å dusje på kvelden etter at gutten er i seng, både fordi jeg som regel trener etter at han er lagt og at jeg ikke rekker det om morgenen, av og til står han opp for å på do om kvelden/natta, i gårkveld så våknet han å kom på badet mens jeg sto i dusjen å i dag hadde han fotalt dette til faren, noe som endte i at faren sto på trappen min og beskyldte meg for å være uansvarlig som dusjet etter at barnet var lagt for da kunne jeg jo ikke høre han om det skulle skje noe... ble bare irritert å svarte med å si at da må jeg nesten gå nå for nå er han inne alene så da er jeg ikke der om det skjer noe å så lukket jeg døren... men er jeg virkelig så unormal.. hørte han nevnte barnevernet fordi jeg ikke tok ungens sikkerhet på alvor... spørsmålet er egentli, er det unormalt å dusje når ungen/e er lagt selv om man er hjemme alene med dem?? kan også føye på at jeg skyndte meg ut av dusjen å dro på meg badekåpen og ble med barnet tilbake i sengen og at han er 3 år Anonym poster: fb60ecc900b9fb158cab20ef02cab936
Steget Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Jeg dusjer nesten alltid etter at dattere min er lagt. Hun er 2,5 år. Det er jo mindre sjanse for at det skjer noe mens hun sover enn at hun er alene i stua mens jeg dusjer feks.. Jeg skjønner ikke problemet hvis ungen vanligvis sover på kvelden uansett.
Lillestoredeg Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Må bare le litt, er også alene med min fire åring å har vært det i tre år, om jeg skal få dusjet i fred må jeg nesten dusje når han sover tror ikke det er så unormalt
Elsker livet Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Jeg er som oftest alene med barna når jeg dusjer (morgenen). Har døra åpen så jeg har litt kontroll. Er jeg alene om kvelden og barna sover har jeg også døra åpen. Skal de som er alene med barna aldri dusje da eller? Nei, dette sa han nok bare for å være vanskelig med deg. Endret 24. januar 2013 av Elsker livet
It's all about me Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Har tre barn, og dusjer etter at de har lagt seg nesten hver eneste kveld.
Tommelopp! Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Herregud! Du og bf er kanskje ikke helt "på nett" fra før, slik at han leter etter noe å "ta deg" for? Jeg dusjer gjerne etter sengetid. Kan til og med finne på å sitte ute i hagen en sommerkveld om været er bra! Eller så hender det jo at jeg sover i løpet av natta, og gud vet hva ungene kan finne på uten at jeg våkner av det! Nyt kveldsdusjen din du!
Beklager - Dysleksi Skrevet 24. januar 2013 #7 Skrevet 24. januar 2013 Herregud... Når skal du kunne dusje da?? Er det bedre du dusjer når han er våken....? Eller skal du ringe barnevakt...? Hysterisk!
mammsien Skrevet 24. januar 2013 #8 Skrevet 24. januar 2013 Når mener han at du skal dusje da? Jeg er ofte aleine med mini og har alltid dusjet etter han har sovnet... Har babycall på så jeg hører ham like godt som om jeg satt i stuen. Vokner han må jeg jo bare hive på meg badekåpen å løpe opp til ham...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #9 Skrevet 24. januar 2013 Ha, ha!!! Han mannen din er jo festlig og kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen. Det er jo mye bedre å dusje når barna sover, for da er det mye mindre sannsynlig at det skjer dem noe enn om de skulle løpe alene rundt i huset mens jeg sto i dusjen. Ja. Jeg er alene med en treåring og en ettåring hver morgen, så det sier seg selv at jeg må dusje om kvelden etter de er lagt. Anonym poster: f9d0c18392b859b3c7f43df1a34d0a09
kosemamma<3 Skrevet 24. januar 2013 #10 Skrevet 24. januar 2013 Dusjer hver kveld etter ungen har lagt seg.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. januar 2013 #11 Skrevet 24. januar 2013 Dusjer stort sett hver kveld etter at hun har sovnet. Det er da jeg kan og har tid til å dusje.
tingeling1234 Skrevet 24. januar 2013 #12 Skrevet 24. januar 2013 hehe.... godt det ikke bare er meg, har liksom aldrig tenkt over hvordan jeg gjør det, men syns jo det er bedre å stå i "fred" i dusjen å slippe å lure på hva han gjør.... Han er nokk litt ute etter å ta meg ja og leter alltid etter grunner til at jeg er uansvarlig, som f.eks at det er min skyld at ungen er hekta på jesus å kirka etter at barnehagen var på gudstjeneste før jul, da driver jeg visst å hjernevasker ungen:P bra det var han som krevde at ungen skulle døpes i kirka så hadde jeg et bra svar den gangne også, han ville ut av forholdet fordi jeg var kranglete og gikk rett inn i et nytt forhold som kun varte i kort tid hørte av andre at han sier hun også var kranglete så han må kanskje gå i seg selv snart... bare en uke siden han ikke kunne ha samvær fordi han var forkjøla å da klarte han ikke en aktiv 3åring samtidig.... HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #13 Skrevet 24. januar 2013 Jeg dusjer alltid om kvelden etter mini har sovnet... Anonym poster: df05b7b9dfd842640016c10d2434104a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #15 Skrevet 24. januar 2013 Hmm hvis du ikke kan dusje etter barnet har sovnet kan da heller ikke legge deg å sove for det kan jo skje noe uten at du våkner? La han ringe barnevernet for å klage på at du dusjer etter at barnet er i seng du, han får nok svært lite medhold der om han kommer med den. Ja jeg dusjer når barnet sover, har jeg gjort fra de var små. Eneste muligheten til å få fred i dusjen. hender jeg tar en dusj om morran men om de har våknet eller våkner har jeg fort 2 barn i dusjen med meg noe som er svært lite avslappende. Og alt i alt om du har en 2,5 åring så må det jo ses som verre om du dusjer når han er våken og faktisk kan finne på ting som kan være skadelig. Anonym poster: ae7990f42d669851d5998452f965dc21
eliona Skrevet 24. januar 2013 #16 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Min er 2,5 år og JA jeg dusjer etter at han er lagt. Badet er rett ved rommet han så jeg hører han bedre der enn fra stua. Jeg dusjer hver kveld og ikke alltid faren er hjemme, men jeg vasker ikk håret når jeg er alene. Tenker det er vanskelig å løpe ut fra dusjen med sjampo i håret. Bare la han dumme seg ut og blande inn barnevernet for dette. Endret 24. januar 2013 av eliona
det er berre mordi Skrevet 24. januar 2013 #17 Skrevet 24. januar 2013 Eg har begynt å alltid dusje etter jenta er lagt. Den siste gangen eg dusja framfor ho, plasserte ho seg bak meg og spreidde rompeballane og ville sjå inn. Det er ikkje noko eg vil skal gjenta seg.
Cmyk Skrevet 24. januar 2013 #18 Skrevet 24. januar 2013 Du sover kanskje også når barnet er lagt? Grøss, det kan jo skje noe! Spøk til side: her overreagerer pappaen så det suser. Selvsagt er det uproblematisk å dusje, når ungen er i seng!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. januar 2013 #19 Skrevet 24. januar 2013 Det er forskjellig... Kan sette på tven og dusje med både storebror på 2,5 og lillebror på 9 mnd parkert foran den om morgenen, eler så dusjer jeg om kvelden når de er lagt. Typen din virker som en smart kar
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #20 Skrevet 24. januar 2013 Jeg pleier bare å dusje på kvelden dersom mannen min er inne. Viss jeg absolutt må dusje og han ikke er hjemme, tar jeg med babycallen på badet og dusjer så fort jeg kan. Anonym poster: d1331b26aa56567c2dcb6f5703ad50e2
Tuttelura881 Skrevet 24. januar 2013 #21 Skrevet 24. januar 2013 Jeg og bf dusjet bestandig etter at ungen har lagt seg! Vi har døren til badet åpent. Om han våkner så kommer han inn dit, det har ikke skjedd enda. Han er to år nå. Man må jo dusje når man har tid, ssyns det e fint og kunne dusje ifred
Gjest sussie77 Skrevet 24. januar 2013 #22 Skrevet 24. januar 2013 Ja jeg dusjer ofte når barna sover. Syntes at barnefaren overreagerer veldig.
håperpåvinterbarn Skrevet 24. januar 2013 #23 Skrevet 24. januar 2013 Eg har begynt å alltid dusje etter jenta er lagt. Den siste gangen eg dusja framfor ho, plasserte ho seg bak meg og spreidde rompeballane og ville sjå inn. Det er ikkje noko eg vil skal gjenta seg. Hahahaha nå lo jeg så teen min spruta!! Hahaha. Skjønner godt du dusjer når hun har lagt seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå