Gå til innhold

Nettdating... må bare le! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en profil på et nettdatested. Så en mann hadde vært innom profilen min nå, og markert meg som interessant. Måtte selvfølgelig inn på hans profil for å se hva mannen hadde skrevet om seg selv.

Der stod det blant annet:

"Litt kresen når det gjelder valg av motsatte kjønn, men er du mellom 30-50 år, slank, og søt så går det nok bra."

Han mener altså at han er KRESEN :D

Selvfølgelig... han har jo bare 20 års aldersspenn på damene han søker, ikke så viktig at den ene dama kan være mor til den andre bare hun er slank... ops, og så søt, da... da går det nok bra! ;)

Dette er da forøvrig en mann som er 50 år selv og som ikke har lagt ut noen som helst bilder av seg selv...

Anonym poster: 2969fa31f3ec783be0be53f9daf187e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke slått deg at han faktisk er ironisk i første del av teksten sin? Mange menn siler ut damer på den måten, ved å se om de skjønner hans form for humor eller ikke ;)

Anonym poster: fab2800e1da357426303e13ad29af0f7

Skrevet

Har ikke slått deg at han faktisk er ironisk i første del av teksten sin? Mange menn siler ut damer på den måten, ved å se om de skjønner hans form for humor eller ikke ;)

Og det er da maaange av de som faktisk ikke er ironiske også ;)

Skrevet

Joda, det slo meg! Derfor jeg leste profilen hans flere ganger, men det var ikke et snev av ironi der. Han var veldig opptatt av utseende både for seg selv og andre... men hadde ikke bilde i egen profil.

Hele profilen virket overfladisk, mannen var 50 år selv og søker da også 20 år yngre damer. Men det må han gjerne få, men det blir ikke meg ;)

Men joda, jeg vurderte det med ironi, faktisk ;)

Anonym poster: 2969fa31f3ec783be0be53f9daf187e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...