Gå til innhold

Magaluff midt i juni med 3 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vunnet en tur for hele familien,10 dager. Meg ,mannen å våre 3 små. Men vet det er høy partyfaktor der. noen som har vert der med barn? de blir 1-3 og 5 år på den tiden.

Anonym poster: d6890352a6a1d599f4408860089ed78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat det mest barnevennlige stedet nei... artysesongen begynner vel omtrent i den tiden - men sikkert verre i juli/august.

Anonym poster: 8d00160789bef46ffc1dc0952ab6a2d9

Skrevet

Oi, det ville jeg styrt unna! Ikke mye kveldsro der. Ville isåfall reist tidlig i juni, kanskje ikke like ille da, men ikke rolig der da heller.

Anonym poster: d087ef0ba2c4f5c23e15c1921ae830e5

Skrevet

Stakkars barn

Anonym poster: 523691d781c2f8276e9b8428efb22d17

Skrevet

Hvorfor Magaluf? Vi bodde i en leilighet med tre soverom, stue og kjøkken i Port de Soller - veldig rolig, vakkert (på Unescos verdensarvliste) og med en fin strand inne i en vik uten for mye bølger.

Se evt her - det er 5 min til stranden og butikker rett rundt hjørnet. Grill på terrassen og alt av babyutstyr tilgjengelig om du spør (eierne har selv barn). Vi lånte bla leker, seng, høystol osv. http://www.ownersdirect.co.uk/balearics/b6100.htm Eierne er forresten engelske og har et hotell i Soller 4 km unna - de er veldig behjelpelige med å anbefale steder man kan besøke :)

Vi kjørte rundt på hele øya i tre uker, og dette er absolutt det stedet jeg helst vil anbefale folk som vil reise til Mallorca og unngå den verste charterturismen.

Anonym poster: 3321f51bc86af4c489bdc0c16171421c

Skrevet

Hvis du leser hi så har vi vunnet turen med hotellopphold . hotellet heter Sol Trinidad . Moro å vinne,men litt synd det var dit ..

Skrevet

Ser nå at du har vunnet en tur, HI, men jeg ville hellere lagt penger i å leie leilighet og bil i de ti dagene dere skal være der. Flybillettene er verdt mye i seg selv, og Mallorca er kjempefint i juni! Magaluf er ikke for små barn, så tror dere får en fin tur. Bor dere i leilighet kan dere dessuten lage mat selv på kvelden - det er en stor fordel.

Vi betalte 1400 euro for tre uker i leiligheten, så da blir det vel halvdelen for dere.

Skrevet

hi her. skal vi dra må vi benytte oss av det vi har vunnet. har ikke råd til å dra om vi må betale selv . bortsett fra lommepenger så klart. så det blir enten å ikke ta imot premien ,eller å dra og bo på det hotellet. hmm..

Skrevet

hi her. skal vi dra må vi benytte oss av det vi har vunnet. har ikke råd til å dra om vi må betale selv . bortsett fra lommepenger så klart. så det blir enten å ikke ta imot premien ,eller å dra og bo på det hotellet. hmm..

Vel, i så fall ville jeg reist til Magaluf, såklart, men ville prioritert å leie en bil slik at dere kommer dere unna når dere vil - mye spennende for store og små rundt om på øya...Anbefaler Coves d'Arta og en tur med veterantog og -sporvogn fra Palma til Soller og videre til Port de Soller. Cap de Formentor (nordspissen av øya) er også veldig fint, og la Calobra inkludert å se solnedgangen nedenfor. Da får dere en fin tur opp i fjellene (serra de tramuntana) hvor det gjerne er kjøligere, og ikke minst fantastisk vakkert!

Har dere vunnet all inclusive? Hvis ikke bruker dere fort opp samme beløp på mat til 5 personer som det dere ville brukt på å leie en leilighet tror jeg - Mallorca er ganske dyrt om dere ikke vil spise pommes fritte og smakløse kjøttbiter hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...