Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Gutt : Liam Matheo Magnus Oliver Jente : Silje Malin Emma Nora Vi sliter sånn. søskene heter Henrik og Julie. Lillesøster/bror kommer i Mars. Anonym poster: c55fccca120e10047afe76288cc1165a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Henrik, Julie og Malin / Henrik, Julie og Silje eller Henrik, Julie og Magnus. Anonym poster: 0ebfde454be4f842c16d4071ea545567
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Veldig mange navn der som ligger på navnetoppen. Hadde holdt meg unna dem Anonym poster: 532581710665ab844a5cfa2bf581c091
sisseljenta Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Magnus eller Silje. Veldig fine navn : )
Mamma'n til Ollibolli Skrevet 24. januar 2013 #8 Skrevet 24. januar 2013 Magnus eller Silje. De andre er for populære ;-)
Februargullet2013 Skrevet 24. januar 2013 #9 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Matheo er vel det navnet som er minst populær her Magnus er på topp 10 for 2012 Endret 24. januar 2013 av FebruarPrins2013
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå