Gå til innhold

Hvilken navn hadde du valgt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt :

Liam

Matheo

Magnus

Oliver

 

Jente :

Silje

Malin

Emma

Nora

 

Vi sliter sånn. søskene heter Henrik og Julie. Lillesøster/bror kommer i Mars.

 

Anonym poster: c55fccca120e10047afe76288cc1165a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henrik, Julie og Malin / Henrik, Julie og Silje

eller

Henrik, Julie og Magnus.

 

Anonym poster: 0ebfde454be4f842c16d4071ea545567

Skrevet

Veldig mange navn der som ligger på navnetoppen. Hadde holdt meg unna dem :)

 

Anonym poster: 532581710665ab844a5cfa2bf581c091

Skrevet

Nora eller Matheo :)

Skrevet

Magnus eller Silje. Veldig fine navn : )

Skrevet

Magnus eller Silje. De andre er for populære ;-)

Skrevet (endret)

Matheo er vel det navnet som er minst populær her smile.png Magnus er på topp 10 for 2012

Endret av FebruarPrins2013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...