Gå til innhold

Skal vi ha en lek?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som svarer må si noe hun mener om personen over som de kanskje har lagt merke til.

Dere kan svare anonymt også. Men da kan ingen skrive om dere.

 

Anonym poster: 3d04123603274eead94d24ff11ab6add

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje om det er du heile tida, men har lagt merke til og blir fascinert over trådar starta anonymt med oppfordring om å skrive med nick (sjølv om du skriv at du "godtek" anonyme svar). Kva er greia?

Skrevet

"Stjerna" : Alltid ærlig og digger nynorsken ;)

Skrevet

Veit ikkje om det er du heile tida, men har lagt merke til og blir fascinert over trådar starta anonymt med oppfordring om å skrive med nick (sjølv om du skriv at du "godtek" anonyme svar). Kva er greia?

 

Og spesielt gøy når den anonyme sier sånn 'hvis dere tør da!!' ... Eh..

 

Anonym poster: 30176bcbdff08a8d482b498fe23f1f9d

Skrevet

Alle som svarer må si noe hun mener om personen over som de kanskje har lagt merke til.

Dere kan svare anonymt også. Men da kan ingen skrive om dere.

 

Anonym poster: 3d04123603274eead94d24ff11ab6add

Fornøyd nå..?
Skrevet

Veit ikkje om det er du heile tida, men har lagt merke til og blir fascinert over trådar starta anonymt med oppfordring om å skrive med nick (sjølv om du skriv at du "godtek" anonyme svar). Kva er greia?

 

 

Ok nå er du veldiiiig paranoid her.

Skjønner godt at folk har blitt mer skeptiske men du tar kaka.

 

 

Anonym poster: 3d04123603274eead94d24ff11ab6add

Skrevet

Veit ikkje om det er du heile tida, men har lagt merke til og blir fascinert over trådar starta anonymt med oppfordring om å skrive med nick (sjølv om du skriv at du "godtek" anonyme svar). Kva er greia?

 

 

Ok nå er du veldiiiig paranoid her.

Skjønner godt at folk har blitt mer skeptiske men du tar kaka.

 

 

Anonym poster: 3d04123603274eead94d24ff11ab6add

Synes ikkje eg impliserar voldsom skepsis, men blir litt nysgjerrig på kva som er vitsen med å vere anonym sjølv..
Skrevet

Jeg synes også at det er i overkant mange tråden av denne typen som startes anonymt, ja.

Skrevet

Er vi ikke på anonymforumet da?

 

Anonym poster: 7100cbd8db3263cb2d21511a7cdfa13a

Skrevet

DEN ENESTE gangen jeg noensinne har svart på en sånn tråd, også blir det ikke noe av! Jeg tar hintet... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...