Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Alle som svarer må si noe hun mener om personen over som de kanskje har lagt merke til. Dere kan svare anonymt også. Men da kan ingen skrive om dere. Anonym poster: 3d04123603274eead94d24ff11ab6add
☆☆☆ Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Veit ikkje om det er du heile tida, men har lagt merke til og blir fascinert over trådar starta anonymt med oppfordring om å skrive med nick (sjølv om du skriv at du "godtek" anonyme svar). Kva er greia?
Liljekonvall<3 Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 "Stjerna" : Alltid ærlig og digger nynorsken
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Veit ikkje om det er du heile tida, men har lagt merke til og blir fascinert over trådar starta anonymt med oppfordring om å skrive med nick (sjølv om du skriv at du "godtek" anonyme svar). Kva er greia? Og spesielt gøy når den anonyme sier sånn 'hvis dere tør da!!' ... Eh.. Anonym poster: 30176bcbdff08a8d482b498fe23f1f9d
Liljekonvall<3 Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Alle som svarer må si noe hun mener om personen over som de kanskje har lagt merke til. Dere kan svare anonymt også. Men da kan ingen skrive om dere. Anonym poster: 3d04123603274eead94d24ff11ab6add Fornøyd nå..?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Veit ikkje om det er du heile tida, men har lagt merke til og blir fascinert over trådar starta anonymt med oppfordring om å skrive med nick (sjølv om du skriv at du "godtek" anonyme svar). Kva er greia? Ok nå er du veldiiiig paranoid her. Skjønner godt at folk har blitt mer skeptiske men du tar kaka. Anonym poster: 3d04123603274eead94d24ff11ab6add
☆☆☆ Skrevet 24. januar 2013 #7 Skrevet 24. januar 2013 Veit ikkje om det er du heile tida, men har lagt merke til og blir fascinert over trådar starta anonymt med oppfordring om å skrive med nick (sjølv om du skriv at du "godtek" anonyme svar). Kva er greia? Ok nå er du veldiiiig paranoid her. Skjønner godt at folk har blitt mer skeptiske men du tar kaka. Anonym poster: 3d04123603274eead94d24ff11ab6add Synes ikkje eg impliserar voldsom skepsis, men blir litt nysgjerrig på kva som er vitsen med å vere anonym sjølv..
MammantilNurket Skrevet 24. januar 2013 #8 Skrevet 24. januar 2013 Jeg synes også at det er i overkant mange tråden av denne typen som startes anonymt, ja.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #10 Skrevet 24. januar 2013 Er vi ikke på anonymforumet da? Anonym poster: 7100cbd8db3263cb2d21511a7cdfa13a
Liljekonvall<3 Skrevet 24. januar 2013 #12 Skrevet 24. januar 2013 DEN ENESTE gangen jeg noensinne har svart på en sånn tråd, også blir det ikke noe av! Jeg tar hintet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå