Gå til innhold

Kom nettopp hjem fra trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg trente ikke fordi jeg er så inn i helvetes svimmel. Av den ekte typen. Ikke småsvimmel, men "jeg er pære dritings og har nettopp reist meg opp fra sofaen i 120 km/t"-svimmel.

Det jeg derimot gjorde var å grabbe til meg et bo-magasin og leste det i en time.

Og der leste jeg at jeg i februar kan plante "løk- og staudespirer" og da lurer jeg; mener de tulipanløker og påskeliljeløker og slikt? Jeg undres, siden det stod spirer.

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper de mener den type løk som blomstrer på høsten:-)

Og svimmelheten bør kanskje en lege sjekke om den fortsetter:-)

Gjest sug lut
Skrevet

Løk er en glede, kanskje du kan plante inne og drive dem fra nå, rett og slett?

Bekymret for svimmel - om du er skikkelig svingstang kan det tenkes du har virus på balansenerva, den kjipeste og mest langvarige rusen jeg noen gang har hatt.

Skrevet

Gluteo: Ja jeg tenkte plante inne. Bladet hadde et bilde av masse grønne greier inne i en stor colaflaske med bunnen kappet av, og det stod at den kan brukes som minidrivhus i februar / mars.

Kjøper jeg løker på Plantasjen f.eks.?

Jeg har aldri plantet en løk i mitt liv.

Gjest sug lut
Skrevet

Apetit,

Jepp, Plantasjen eller impecta.se om du liker pakker i posten!

Hvordan er hue?

Skrevet

Mmmmm, mer opptatt av svimmelheten din enn av blomsterløkene jeg altså.... Å lese en hel time i et magasin når du er såååå svimmel? Hjelpe meg!

Skrevet

hehe tror du skal få sjekket ut den svimmelheten din for du tenker hardere på løk ;)

Skrevet

Gluteo:

Jeg ELSKER pakker i posten! Kanskje jeg skal prøve meg på Impecta, jeg som alle andre.

Har du noen forslag? Du er mer dreven enn meg.

Btw; jeg har fått timian- og korianderspirer som har dukket opp over jordas overflate! De første tomatbabyene derimot har ikke sagt hei enda.

Dere andre; svimmelheten ble verre - meget verre, før den ble bedre etter å ha vært på fylla. Konklusjon: fylla løser alt.

<3 for at dere bryr dere <3

Gjest sug lut
Skrevet

Vel, jeg hadde krokus i fjor, og snøstjerner - veldig få kom opp (de var høstplanta og det virker som de bare råtna nede i pottene) men de som kom var staselige - de som gadd å komme med mer enn blader, vel å merke. Men jeg er sikker på at man kan fylle ei potte med scilla og snøstjerner nå, sette den ut og la den fryse, og deretter sette den inn i hagen din og la den få følelsen av at nå kommer våren og så får du fine fine blå-og-hvite greier.

Jeg har også hatt ruteliljer i min ekshage, men de tok to år før de kom opp med blomst og sånn jeg kjenner deg er ikke det akkurat et tidsperspektiv som appelerer. Men derimot allium (kjempedigre løker som blir åtti cm og har digre lilla blomsterkuler på toppen) er dødskule. Her er bilde, drit i at siden heter "tropical flowers" for den kom opp etter fimbulvinter her. Aldri testa i potte, da.

Eller er det kanskje høstløk du tenker på - da er jeg helt feil å spørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...