Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Hvis frossen mat ikke er godt nok pakket inn, blir den ødelagt da? Tok opp karbonader fra fryseren og de litt hvite (ikke rim, ikke mugg heller for den saks skyld). Eller litt grå om det blir mer riktig. Bare i kantene der det har kommet litt luft til. Kan de spises? Har sett det samme med kylling når jeg ikke har husket å "lukke" posen. Kjøttet ser litt grått ut (normalt etter steking). Anonym poster: a77e88891731b51fb5576366e74d19b4
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Det er bare tørket ut. Fult ut spiselig. Anonym poster: 73025c36ae7a1d62d1ffa7379c94b085
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå