Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Hvor lenge hadde dere feber? Hadde dere en fin avslutting med diare?? Begynner å bli dritt lei, har feber på 5døgnet og har fått diare =( Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Hatt den skulle det stå i overskrifta =) Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc
Gjest Yzma Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Har ikke hatt diarè, men hosta, nøset, snørret og hodepine 4.dagen på rad nå Hadde bare feber et par dager, også kom den tilbake i natt. Er så leeeei! Ønsker meg sterkt den sykdimmeren som Musembr snakket om her om dagen
Groosalugg Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Jeg hadde feber i 10 dager. Fikk ikke diare etterpå nei, men har vært ekstremt sliten og trett i etterkant, og er fortsatt kun i stand til å gjøre minst mulig.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Sykdimmeren har jeg gått glipp av =/ fortell =) Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc
Gjest Yzma Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Sykdimmeren har jeg gått glipp av =/ fortell =) Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144012087-er-det-seri%C3%B8st-sa-mange-kvinenr-som-ikke-vet-at-de-er-gravide-til-de-f%C3%B8der-serien-oops-jeg-er-gravid-pa-tlc-na/page__hl__sykdimmer#entry144969329
Liljekonvall<3 Skrevet 24. januar 2013 #7 Skrevet 24. januar 2013 Feber i 8 dager, hoste, diaré, oppkast og akutt neseblødning. Pluss de vanlige symptomene som hodepine og leddsmerter.. Det var vanlige symptomer i år fikk vi beskjed om på A hus. Den er hard den influensa-typen som går i år..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #8 Skrevet 24. januar 2013 Jeg hadde feberen i kun 3 dager, men ja avsluttet med diare. Er tilbake på jobb nå, men har fortsatt hode verken. Tar vel en stund før alt er borte. Anonym poster: 9e38a7b7c7ac583dbb411de5585aaabb
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #9 Skrevet 24. januar 2013 Feber i 11 dager , diaré og litt oppkast. Fortsatt helt ødelagt. Begynte i romjula.. Er gravid, mulig det er derfor det er så langvarig Anonym poster: 93580560d1724e3fc37343f25d646b5d
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #10 Skrevet 24. januar 2013 Hvor lenge diaré??? Kan jeg vente meg å putre i dagevis??? Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #11 Skrevet 24. januar 2013 Andre? Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #12 Skrevet 24. januar 2013 Ja en sykdimmer vil jeg gjerne ha =) Hadde jo vert fantastisk =)) Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc
Tuddilidu Skrevet 24. januar 2013 #13 Skrevet 24. januar 2013 Jeg hadde feber i 3 dager, men følte meg elendig i syv. Lille gutten min hadde feber i 10 dager!! Vi snakker rundt 40 grader. Ingen diaré, men både jeg og gutten min kastet opp et par ganger.
ellen-propellen Skrevet 24. januar 2013 #14 Skrevet 24. januar 2013 Feber i 2 dager og tørrhoste + tett nese i en drøy uke
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #15 Skrevet 24. januar 2013 Hadde bare feber i to-tre dager. Ekstrem hodepine og leddsmerter. Men det verste, og mest langvarige er luftveiene. Den første uka føltes det konstant som om jeg ikke fikk puste. Fikk for lite luft, ekstremt vondt i halsen. Er tre uker siden jeg ble syk, og har fremdeles vond hoste og sliter med pusten på trening... Anonym poster: 55798354bf40c8b5fd41d5f095558681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå