Gå til innhold

Influensa 2013 for dere som har hat den ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge hadde dere feber? Hadde dere en fin avslutting med diare??

 

Begynner å bli dritt lei, har feber på 5døgnet og har fått diare =(

 

Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt den skulle det stå i overskrifta =)

 

Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc

Skrevet

Har ikke hatt diarè, men hosta, nøset, snørret og hodepine 4.dagen på rad nå :( Hadde bare feber et par dager, også kom den tilbake i natt. Er så leeeei!

 

Ønsker meg sterkt den sykdimmeren som Musembr snakket om her om dagen ;)

Skrevet

Jeg hadde feber i 10 dager. Fikk ikke diare etterpå nei, men har vært ekstremt sliten og trett i etterkant, og er fortsatt kun i stand til å gjøre minst mulig.

Skrevet

Sykdimmeren har jeg gått glipp av =/ fortell =)

 

Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc

Skrevet

Feber i 8 dager, hoste, diaré, oppkast og akutt neseblødning. Pluss de vanlige symptomene som hodepine og leddsmerter.. Det var vanlige symptomer i år fikk vi beskjed om på A hus. Den er hard den influensa-typen som går i år..

Skrevet

Jeg hadde feberen i kun 3 dager, men ja avsluttet med diare.

Er tilbake på jobb nå, men har fortsatt hode verken.

Tar vel en stund før alt er borte.

 

Anonym poster: 9e38a7b7c7ac583dbb411de5585aaabb

Skrevet

Feber i 11 dager , diaré og litt oppkast. Fortsatt helt ødelagt. Begynte i romjula.. Er gravid, mulig det er derfor det er så langvarig

 

Anonym poster: 93580560d1724e3fc37343f25d646b5d

Skrevet

Hvor lenge diaré??? Kan jeg vente meg å putre i dagevis???

 

Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc

Skrevet

Andre?

 

Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc

Skrevet

Ja en sykdimmer vil jeg gjerne ha =) Hadde jo vert fantastisk =))

 

Anonym poster: 2fc4da08f850a0f79757407ae7a4b5fc

Skrevet

Jeg hadde feber i 3 dager, men følte meg elendig i syv. Lille gutten min hadde feber i 10 dager!! Vi snakker rundt 40 grader. Ingen diaré, men både jeg og gutten min kastet opp et par ganger.

Skrevet

Feber i 2 dager og tørrhoste + tett nese i en drøy uke

Skrevet

Hadde bare feber i to-tre dager. Ekstrem hodepine og leddsmerter. Men det verste, og mest langvarige er luftveiene. Den første uka føltes det konstant som om jeg ikke fikk puste. Fikk for lite luft, ekstremt vondt i halsen. Er tre uker siden jeg ble syk, og har fremdeles vond hoste og sliter med pusten på trening...

 

Anonym poster: 55798354bf40c8b5fd41d5f095558681

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...