Gå til innhold

Parkurs-kommunikasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe å anbefale? Vi sliter i forholdet, men har lyst å jobbe med det.

Anonym poster: dcb6f7e679e956091808ad2aab662746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ikke har store problemer med samlivet ville jeg anbefale deg å sjekke ut PREP-kurs. Kurset tar for seg flere sider ved parforhold, men hovedaspektet ligger på kommunikasjonsbiten. Veldig nyttig og gøy kurs :)

Skrevet

Hvis dere ikke har store problemer med samlivet ville jeg anbefale deg å sjekke ut PREP-kurs. Kurset tar for seg flere sider ved parforhold, men hovedaspektet ligger på kommunikasjonsbiten. Veldig nyttig og gøy kurs smile.png

Satt og leste om det igår faktisk....er det mye sånn alle må snakke om seg selv i plenum osv? Pris?

Skrevet

Hvis dere ikke har store problemer med samlivet ville jeg anbefale deg å sjekke ut PREP-kurs. Kurset tar for seg flere sider ved parforhold, men hovedaspektet ligger på kommunikasjonsbiten. Veldig nyttig og gøy kurs smile.png

Satt og leste om det igår faktisk....er det mye sånn alle må snakke om seg selv i plenum osv? Pris?

Ingen må legge ut om seg selv, men inviteres til å delta i samtaler om ulike tema..komme med innspill og egne tanker. Og det er veldig gøye og engasjerende tema som de fleste vil kjenne seg igjen i :) Prisen variere etter hvor det holdes(helgekurs på hotell) eller om det deles opp i en rekke sessioner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...