Gå til innhold

Min første, samboerens andre...


mabbelurius

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsgravid, mens samboeren min har en gutt på 8 år fra før. Jeg merker at jeg blir lettere irritert og litt lei meg når han kommer med tips og sammenligner mitt svangerskap og symptomer med "hans tidligere svangerskap". Er jo ikke mye jeg kan gjøre med det, sånn sett, men er det andre i samme situasjon som kjenner det litt på samme måte? Synes liksom det er sårt at jeg er den eneste i forholdet som alt er nytt og spennende for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det bare når man har funnet seg noen som har barn fra før, MEN alt er jo ikke det samme som sist han "var gravid", alle graviditeter er jo forskjellige. Jeg er bare kommet til 5+1, men oppdager allerede store forskjeller fra sist jeg gikk gravid, så det er på en måte nytt å spennende alikevel, men forstår samtidig hva du mener! men vent og se, han oppdager nok store forskjeller og ser nye spennende ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå skal det sies at han ikke konstant går og sammenligner meg med hans tidligere erfaringer. Og stakkar, han mener nok bare godt når han kommer med hjelpsomme tips som at det bare er å kjøpe inn halsbranntabletter for det kommer til å bli helt forferdelig. Mens jeg blir irritert av at han tror at jeg og eksen hans kommer til å ha helt like svangerskapsymptomer. Heldigvis har han tatt feil så langt da, og jeg har hatt utrolig få symptomer i det hele tatt. I 9-ende uke og vært kvalm kanskje 4 ganger totalt, og det i 2 minutter om gangen. Halleluja, kryss i taket og bank i bordet, la det fortsette slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...