Gå til innhold

Bruker dere penger hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller går det dager mellom hver gang dere bruker penger?

Anonym poster: 6f5298dacc328ab92c63036082274f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg brukte penger i går, da var det 10 dager siden sist. Kan hende jeg bruker litt på parkering i dag også, så tenker jeg det blir ingenting før lørdag. Da må vi handle inn til et selskap og på mandag må jeg kjøpe en togbilett. Deretter tipper jeg det blir ingenting resten av den uka.

Anonym poster: e35fd7fa980a96c6b8860086cac258af

Skrevet

Bruker ikke penger hver dag, nei

Anonym poster: 87185abbd70bf1aecb08cf536c2c0f2f

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Kan ofte gå flere dager mellom hver gang :)

Skrevet

Stort sett,men ikke store summer :)

Skrevet

Blir nesten hver dag. Jobber i butikk, så kjøper med meg brød og melk hjem som regel hver dag jeg jobber. Vi var flinke med å bake brød en lang stund, så da var det ikke ofte jeg måtte handle med noe hjem men nå er ungene lei hjemmebakt brød, så da kjøper vi hver dag. Jeg liker ikke å fryse brødet jeg kjøper i butikken, og er den i huset som ikke klarer å spise brødet om det er mer enn endag gammelt. Så kjøpe flere brød i slengen går ikke. Men blir bare med brødet og melka da, må ikke kjøpe noe bare for å kjøpe noe.

Men utover dette er det sjeldent jeg bruker penger, storhandler innimellom med mat så ikke ofte vi handler slikt heller.

Anonym poster: e61978d6f211bd36e8a77550914ac90a

Skrevet

Sa lenge vi ser vekk fra strøm, telefon og lignende så bruker jeg ikke penger hver dag.

Anonym poster: cb261ae69f5e71c2793773f0524d93fb

Skrevet

Jepp! Desverre.. Er en skikkelig impulskjøper ;)

Skrevet

Jeg handler stort sett hver dag, for vi spiser 1 brød pr dag og fryseboksen er for liten til å kjøpe inn mange brød, men jeg kan fint gå inn i butikken og ut igjen med bare 1 brød.

Anonym poster: 4c0bc4e5cb8f257f0a984d789edc88f8

Skrevet

Stort sett ja... :(

Skrevet

Ja, hvertfall 5 dager i uka. Men ofte bare småbeløp.

Skrevet

Ja stort sett. Handler ofte mat på konditori etc

Anonym poster: 802d148779247b5dccff1fadcce87c2a

Skrevet

Jeg småhandler der jeg finner best pris, og siden jeg skriver opp alt jeg handler blir det ikke mange impulskjøp. Bare det at jeg vet jeg må skrive det opp får meg til å tenke på om jeg trenger alt jeg har lyst på.

Skrevet

Nei, sist jeg brukte penger var for en uke siden... Men skal vel bruke litt i morgen, siden vi skal til Oslo.

Skrevet

Ja, desverre. Jeg handler mat hver dag, samt at jeg ofte stikker på kjøpesenteret en tur, og det går alltid med noen penger der.

Skrevet

Nei. Prøver å handle til hele uka en dag, ellers blir det mye småhandling. Når jeg jobbet handlet jeg mat på rema til lunchen hver dag.

Anonym poster: 992e257edfecea0d3636e33f2b2f0fe7

Skrevet

Nei som regel bare en eller noen få dager i uka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...