Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Eller går det dager mellom hver gang dere bruker penger? Anonym poster: 6f5298dacc328ab92c63036082274f33
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Nei, jeg brukte penger i går, da var det 10 dager siden sist. Kan hende jeg bruker litt på parkering i dag også, så tenker jeg det blir ingenting før lørdag. Da må vi handle inn til et selskap og på mandag må jeg kjøpe en togbilett. Deretter tipper jeg det blir ingenting resten av den uka. Anonym poster: e35fd7fa980a96c6b8860086cac258af
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Bruker ikke penger hver dag, nei Anonym poster: 87185abbd70bf1aecb08cf536c2c0f2f
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Nei, det gjør jeg ikke. Kan ofte gå flere dager mellom hver gang
Februargullet2013 Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Stort sett,men ikke store summer
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #7 Skrevet 24. januar 2013 Blir nesten hver dag. Jobber i butikk, så kjøper med meg brød og melk hjem som regel hver dag jeg jobber. Vi var flinke med å bake brød en lang stund, så da var det ikke ofte jeg måtte handle med noe hjem men nå er ungene lei hjemmebakt brød, så da kjøper vi hver dag. Jeg liker ikke å fryse brødet jeg kjøper i butikken, og er den i huset som ikke klarer å spise brødet om det er mer enn endag gammelt. Så kjøpe flere brød i slengen går ikke. Men blir bare med brødet og melka da, må ikke kjøpe noe bare for å kjøpe noe. Men utover dette er det sjeldent jeg bruker penger, storhandler innimellom med mat så ikke ofte vi handler slikt heller. Anonym poster: e61978d6f211bd36e8a77550914ac90a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #8 Skrevet 24. januar 2013 Sa lenge vi ser vekk fra strøm, telefon og lignende så bruker jeg ikke penger hver dag. Anonym poster: cb261ae69f5e71c2793773f0524d93fb
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 24. januar 2013 #9 Skrevet 24. januar 2013 Jepp! Desverre.. Er en skikkelig impulskjøper
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #10 Skrevet 24. januar 2013 Jeg handler stort sett hver dag, for vi spiser 1 brød pr dag og fryseboksen er for liten til å kjøpe inn mange brød, men jeg kan fint gå inn i butikken og ut igjen med bare 1 brød. Anonym poster: 4c0bc4e5cb8f257f0a984d789edc88f8
TPK Skrevet 24. januar 2013 #12 Skrevet 24. januar 2013 Ja, hvertfall 5 dager i uka. Men ofte bare småbeløp.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #13 Skrevet 24. januar 2013 Ja stort sett. Handler ofte mat på konditori etc Anonym poster: 802d148779247b5dccff1fadcce87c2a
mammakatten Skrevet 24. januar 2013 #14 Skrevet 24. januar 2013 Jeg småhandler der jeg finner best pris, og siden jeg skriver opp alt jeg handler blir det ikke mange impulskjøp. Bare det at jeg vet jeg må skrive det opp får meg til å tenke på om jeg trenger alt jeg har lyst på.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. januar 2013 #15 Skrevet 24. januar 2013 Nei, sist jeg brukte penger var for en uke siden... Men skal vel bruke litt i morgen, siden vi skal til Oslo.
Kaklehøna Skrevet 24. januar 2013 #16 Skrevet 24. januar 2013 Ja, desverre. Jeg handler mat hver dag, samt at jeg ofte stikker på kjøpesenteret en tur, og det går alltid med noen penger der.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #17 Skrevet 24. januar 2013 Nei. Prøver å handle til hele uka en dag, ellers blir det mye småhandling. Når jeg jobbet handlet jeg mat på rema til lunchen hver dag. Anonym poster: 992e257edfecea0d3636e33f2b2f0fe7
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. januar 2013 #18 Skrevet 24. januar 2013 Nei som regel bare en eller noen få dager i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå